PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > sterownik wiązki laserowej:]


sterownik wiązki laserowej:]

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Warsztat » Elektronika i inne » sterownik wiązki laserowej:]
Przesunięty przez: Domi
2007-07-19, 23:42
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
bercik12345 
Starszyzna
prawie jak moderator



Telefon: 3310&5110
Operator: Orange
Pomógł: 13 razy
Wiek: 27
Dołączył: 15 Paź 2004
Posty: 587
Skąd: polska Katowice
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2007-02-25, 15:09   sterownik wiązki laserowej:]

znalazłem na elektrodzie coś takiego http://www.elektroda.net/wizualne/lasershow.html
i na wycieczkach szło by niezłe imprezki robić:] tylko nie ma schematu:/ stronka też nie działa. Może ktoś sie tym interesuje i ma schemat czy coś:)
_________________
Moja historia
Eryk T10s -> N 5130 -> N 3510i -> N 3650 -> N N-gage ->6310i->niezniszczalna 3310:D-> obecnie 3100 i coś dużo nowszego

Wprowadzam każdą dct4 w local mode jednym drucikiem :]
^
 
     
AdSense


tranceman 
Expert
:)



Telefon: W zegarku
Operator: Vodafone
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 20 Paź 2004
Posty: 1265
Skąd: Szczecin / Dublin
Wysłany: 2007-02-25, 16:43   

bercik12345, wow i to da sie zrobic na zwyklym jednowiazkowym laserze ??
_________________
Racja jest jak Dupa - Każdy ją ma !! MAM I JA !!!!!! :D
^
 
 
     
bercik12345 
Starszyzna
prawie jak moderator



Telefon: 3310&5110
Operator: Orange
Pomógł: 13 razy
Wiek: 27
Dołączył: 15 Paź 2004
Posty: 587
Skąd: polska Katowice
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2007-02-25, 16:49   

podobno;) albo jeszcze jedno pytanko, czy jest możliwe zrobienie stroboskopu na diodach led? tak żeby oświetlić pokój:) np. jakby wyglądało gdyby na raz mrugały 3 diody białe o jasności 110 000 mcd? :) czy oświetliłobyto w dobrym stopniu pokój o metrażu ~30m2? w maju mam wycieczkę szkolną i chciałbym troche imprezki zorganizować a na potem to też by było dobre:D z góry dzięki za odpowiedź;)
_________________
Moja historia
Eryk T10s -> N 5130 -> N 3510i -> N 3650 -> N N-gage ->6310i->niezniszczalna 3310:D-> obecnie 3100 i coś dużo nowszego

Wprowadzam każdą dct4 w local mode jednym drucikiem :]
^
 
     
tranceman 
Expert
:)



Telefon: W zegarku
Operator: Vodafone
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 20 Paź 2004
Posty: 1265
Skąd: Szczecin / Dublin
Wysłany: 2007-02-25, 16:52   

ja to do pracy na oscyla wezme ale jak daje render wav to sie program wylacza ;/;/
_________________
Racja jest jak Dupa - Każdy ją ma !! MAM I JA !!!!!! :D
^
 
 
     
druidbartek 
Expert



Telefon: DCT-3
Operator: Era
Pomógł: 39 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Wrz 2005
Posty: 1006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-02-25, 18:57   

może szukasz coś a'la http://elm-chan.org/works/vlp/report_e.html :d

co zbudujesz to chyba zależy od tego ile masz czasu :)
^
 
     
bercik12345 
Starszyzna
prawie jak moderator



Telefon: 3310&5110
Operator: Orange
Pomógł: 13 razy
Wiek: 27
Dołączył: 15 Paź 2004
Posty: 587
Skąd: polska Katowice
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2007-02-26, 17:02   

ło kurcze wygląda fajnie;) no to bym musiał się zająć bo jakbym to w szkole czy gdzieś pokazał to by był szpan;)
wielkie dzięki:)
_________________
Moja historia
Eryk T10s -> N 5130 -> N 3510i -> N 3650 -> N N-gage ->6310i->niezniszczalna 3310:D-> obecnie 3100 i coś dużo nowszego

Wprowadzam każdą dct4 w local mode jednym drucikiem :]
^
 
     
Reich 
VIP
Arek



Telefon: 7321
Operator: Heyah
Pomógł: 68 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1229
Skąd: Sieradz/Częstochowa
Wysłany: 2007-02-26, 18:57   

a tam na fotce 3 i 4 budują taki silniczek, nie lepiej wstawić tak silnik krokowy? Ale to i tak nie dla mnie :grin:
_________________
Z Miłości Do Motocykli
MZ Pasjonat
Ja kudłaty durnowaty reperuję stare graty.
^
 
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów sterownik do kablaUSB na se k700i ora... zask Sony Ericsson 4 2005-07-23, 22:32
Brak nowych postów Potrzebny sterownik do kabla USB od N... Vito Software 0 2006-08-08, 14:19
Brak nowych postów Potrzebny sterownik do kabla USB od N... Vito Software 0 2006-08-08, 14:20