PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > Kabel do sl45i?


Kabel do sl45i?

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » BenQ-Siemens » Kabel do sl45i?
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
...:::przemek:: 
Nowicjusz


Telefon: z antenka
Operator: Heyah
Dołączył: 01 Sty 2005
Posty: 5
Skąd: Bora-bora
  Wysłany: 2005-01-01, 16:37   Kabel do sl45i?

Posiadam oryginalny siemensowski kabel,ktory na moje nieszczescie jest kablem szeregowym.Zakupilem sobie teraz notebooka,ktory nie posiada owego portu.Wiec moje pytanie brzmi: Czy da sie go jakos podlaczyc do kompa,bo slyszalem,ze przejsciowki z USB -> szeregowca nie daja pelnej emulacji.I drugie pytanie chyba bardzo idiotyczne czy moze da sie zasymulowac port przez karte sieciowa.
^
 
     
AdSense


fijar 
Wie co mówi
Uczę się



Telefon: nokia
Operator: Plus
Pomógł: 28 razy
Wiek: 28
Dołączył: 28 Sie 2004
Posty: 420
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2005-01-01, 21:17   

no tak przejściówki z usb na com są... pisze na aukcjach jednak, że mogą nie współdziałać z urządzeniami które wymagają przerywania, tak więc z telefonami komórkowymi także...więc teoretycznie wogóle możesz się nie połączyć...co do pytania nr 2 zostawiam bez komentarza....
_________________
GSM to Nasza PASJA
^
 
     
...:::przemek:: 
Nowicjusz


Telefon: z antenka
Operator: Heyah
Dołączył: 01 Sty 2005
Posty: 5
Skąd: Bora-bora
Wysłany: 2005-01-01, 22:10   

To co mi doradzicie??Chyba nie kupie serwisowki pod USB,a jesli takowe sa to moze ktos wie ile kosztuja??
^
 
     
fijar 
Wie co mówi
Uczę się



Telefon: nokia
Operator: Plus
Pomógł: 28 razy
Wiek: 28
Dołączył: 28 Sie 2004
Posty: 420
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2005-01-02, 11:45   

Wymienić laprtopa, albo płytę głowną z comem:) a tak serio serwisowy usb koszt uje 20- 30 zł na allegro.
_________________
GSM to Nasza PASJA
^
 
     
...:::przemek:: 
Nowicjusz


Telefon: z antenka
Operator: Heyah
Dołączył: 01 Sty 2005
Posty: 5
Skąd: Bora-bora
Wysłany: 2005-01-02, 12:51   

A te serwisowki z allegro to dobre,bo ja to jakos do nich zaufania nie mam.Moze jakis przyklad.Nie chce sie wwalic z tym kablem.

Czytalem,ze flashowac da sie tylko przez kabel na com,bo usb nie daja takich mozliwosci.Podobno comem mozna wszystko zmienic w telu,a usb tylko dzwonki itp badziewia.Czy to prwda??
^
 
     
Domi 
VIP
Pasja, CorradoClub



Telefon: NOKIA
Operator: Orange
Pomógł: 143 razy
Wiek: 33
Dołączył: 11 Lip 2004
Posty: 3341
Skąd: Kraków
Wysłany: 2005-01-15, 19:49   

...:::przemek::, wyglada na to ze jesli nie masz w laptoku COMa to nie pobawisz sie telefonami... :(
_________________
Gość, witaj na naszym forum! :D
SERWIS NOKIA *** MOJE AUKCJE *** ZANIM DO MNIE NAPISZESZ
Soft do 3210 * Soft do 3310 * Soft do 3330 * Soft do 3350
Soft do 5110 * Soft do 5510 * Soft do 8210 * Soft do 8850
^
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów Kabel FBUS UFS/JAF DO Nokia 6230 Mar_Gaj12 DCT-4 2 2011-01-25, 16:01
Brak nowych postów Nokia 3510i Czcionka a kabel usb part100 DCT-4 0 2012-02-27, 12:11
Brak nowych postów Sprzedam: Cyclone Key, Kabel MEP0 BB,... Multi-COM Bazar 0 2013-04-11, 09:32
Brak nowych postów Kabel COM LubiaK DCT-3 4 2013-08-25, 00:32
Brak nowych postów zlecę zmianę softu w noki 3310 śląsk ... rafal18031988 Bazar 0 2014-12-20, 17:20