PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > mc60 nie włącza się.


mc60 nie włącza się.

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » BenQ-Siemens » mc60 nie włącza się.
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
Magik-no1 
Starszy Użytkownik



Telefon: 693559257
Operator: Plus
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 142
Skąd: malopolska
Wysłany: 2005-06-21, 21:27   

jacmax najlepiej jak bys dorwal drugiego mc60 i zrobil sam backup firmware i epromu wrzucil pierwsze eprom a potem firm... jesli nie pomoze to wygrzej(z fluxem) plyte hotem
PS wczoraj robilem s55 mialem to samo wgrywalem kilka razy przerozne fubu w koncu zgralem z 2 sprawnej s55 wygrzalem plyte i wszystko OK okazalo sie ze fon byl zalany i dlugo tak lezal i sama zmiana oprogramowania nie postawila go na nogi ale po grzaniu wstal powodzenia :D
^
 
 
     
AdSense


jacmax 
Nowicjusz


Telefon: nokia
Operator: Era
Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 14
Skąd: dolnoslaskie
Wysłany: 2005-06-21, 21:58   

Jutro plyte wygrzeje i wgram jeszcze raz wszystko ale gorzej z backupem z innej mc60 bo nie mam ale narazie dzieki bede kombinowal
^
 
     
grzesiek1383 
Nowicjusz



Telefon: MC60 v13
Operator: Plus
Dołączył: 08 Cze 2005
Posty: 17
Skąd: ::| BRZOZÓW |::
Wysłany: 2005-06-22, 17:16   

jacmax, co prawda ja mam backupa se swojego MC60 ale jest tam wgrany patch disk enlarge 3,5 mb...

Może spróbuj wgrać fullflasha 16mb... bo normalne mają 14

[ Dodano: 2005-06-22, 18:17 ]
aha... backup w wersji 10... a dziesiątka najlepsza nie jest...
^
 
 
     
jacmax 
Nowicjusz


Telefon: nokia
Operator: Era
Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 14
Skąd: dolnoslaskie
Wysłany: 2005-06-23, 16:12   

sorry za przerwe ale trafil sie pilny wyjazd a do tematu tofullflasha mam tylko 14mb nie wiem gzie szukac 16mb a swojego backupa mozesz mi podeslac sprobowac mozna!

[ Dodano: 2005-06-26, 16:32 ]
no i wszystko hula wygrzalem plyte znalazlem fulflash 16mb wgralem ale freira nie poszedl zrobilem to SST i odpalil .dzieki za pomoc
^
 
 
Szendi 
Nowicjusz


Telefon: SiemesMC60
Operator: Heyah
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 3
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2005-07-06, 09:29   

możesz dać linka do tedo fullflasha.
bardzo bym był ci wdzięczny
^
 
 
irys 
Nowicjusz


Telefon: T610
Wiek: 39
Dołączył: 31 Mar 2005
Posty: 4
Skąd: W-wa Rembertów
Wysłany: 2005-07-19, 11:47   

Witam!
sorry za offtopic
Mam taki sam problem z mc60,odpala na sekunde i robi bzzzzzzzz i wylacza sie.
tak wlasnie czytalem o tym wygrzaniu,tp i tak dalej.
Czy moze ktos mi dokladnie wytlumaczyc o co chodzi i jak to dokladnie zrobic?
Dzieki wielkie z gory
POZDRAWIAM
^
 
     
Bujki 
Wie co mówi



Telefon: 6300
Operator: Orange
Pomógł: 17 razy
Wiek: 26
Dołączył: 10 Maj 2005
Posty: 494
Skąd: Lublin
Wysłany: 2005-07-22, 14:48   

irys, A co dokładnie sie stało z telefonem ? moim zdaniem padł soft !
^
 
  Skype
     
irys 
Nowicjusz


Telefon: T610
Wiek: 39
Dołączył: 31 Mar 2005
Posty: 4
Skąd: W-wa Rembertów
Wysłany: 2005-07-22, 16:08   

dokladnie niestety nie wiem.Dostelem ten telefon od kumpla w takim stanie.Z tego co on mowil to chodzil i nagle mu sie tak porobilo.
^
 
     
Bujki 
Wie co mówi



Telefon: 6300
Operator: Orange
Pomógł: 17 razy
Wiek: 26
Dołączył: 10 Maj 2005
Posty: 494
Skąd: Lublin
Wysłany: 2005-07-23, 09:21   

A probówałeś cos robic z tym telefonem ? Spróbuj wgrac nowy soft.
^
 
  Skype
     
wntl 
Expert
HipHopKemp Rulez ;)



Telefon: E398@E1
Operator: Orange
Pomógł: 80 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 2298
Skąd: Bytom
Wysłany: 2005-07-23, 10:12   

zajrzyj tutaj, na pewno cos znajdziesz
_________________
Tanie bilety Ryanair i Wizzair
^
  Skype
     
irys 
Nowicjusz


Telefon: T610
Wiek: 39
Dołączył: 31 Mar 2005
Posty: 4
Skąd: W-wa Rembertów
Wysłany: 2005-07-23, 10:20   

wntl hahaha
Wiem do czego sluzy szukajka.....
Napisalem w pierwszym moim poscie tego tematu ze szukalem ale mam problemy z niektorymi pojeciami.


BUJKI - tak probowalem wgrac ale nic nie chce wejsc.Tz wywala w programie ze telefon nie podlaczony.Jak ktos moze to niech opisze dokladnie jak to zrobic ,bycmoze ja popelniam jakis blad.
Dzieki za wyrozumialosc ADM. SM. i MODOW i wszystkich Userow
^
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów Nokia 5000d-2 nie włącza się logos2000 BB5 1 2011-10-06, 11:14
Brak nowych postów Nokia 6220c nie włącza się czacha777 BB5 1 2011-11-13, 14:22
Brak nowych postów Nokia X2, włącza się i za chwile wyłącza Karu HW 4 2012-02-15, 20:23
Brak nowych postów 6120c-1 nie włącza się (RESET) karamba26 BB5 1 2012-03-27, 12:49
Brak nowych postów LG L5 II - Nie włącza się, zatrzymuje... enchantment LG 3 2014-11-25, 10:47