PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > ME45 udaje ze laduje


ME45 udaje ze laduje

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » BenQ-Siemens » ME45 udaje ze laduje
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
Magik-no1 
Starszy Użytkownik



Telefon: 693559257
Operator: Plus
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 142
Skąd: malopolska
Wysłany: 2005-06-12, 17:39   ME45 udaje ze laduje

Mam ME45 przerobionego na s45i nie uzywalem go ok 2,5 misiaca przed tem dzialal OK a po tym czasie nie dziala ladowanie tzn wskaznik ladowania sie porusza a w rzeczywistosci nie laduje. Wszelakie kapiele i wygrzewanie + podlewanie ukl. fluxem juz zrobilem jak rowniez zmienialem soft i pliki kalibracyjne batrie. Slyszalem cos o jakiejs diodzie bezpieczniku czy rezystoze podobno one moga powodowac takie objawy ale nawet nie wiem gdzie te elementy sie znajduja a mam druga plyte tupa z s45. Serwisowka jest beznadziejna prosze o jakies wskazowki moze ktos spotkal sie z takim problemem???

Poszukuje diagramu do tego wlasnie siemensa lub kogos kto mogl by mi wskazac na zdjeciu plyty gl. elementy odpowiedzialne za ladowanie wymienil bym je wszystkie po kolei jak nie bedzie innego wyjscia
^
 
 
     
AdSense


adams1-8 
Starszy Użytkownik



Telefon: 6610
Operator: Plus
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 211
Skąd: Krajenka
Wysłany: 2005-07-18, 17:27   

jak na móją głowe to najpierw bym podłączył bateria bezpośrednio do ładowarki jakiejś
bo czasami tak baterie świrują(jaka to jest bateria?)
^
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów Nokia 3410 nie laduje Festus DCT-3 4 2007-04-06, 19:16
Brak nowych postów nie laduje sie n73 dami3n BB5 4 2007-12-04, 18:43
Brak nowych postów 3310 nie laduje.. GSMservice DCT-3 19 2007-12-16, 13:31
Brak nowych postów ME45 problem z Winswupem przez tornado Reich BenQ-Siemens 12 2008-03-02, 14:53
Brak nowych postów Motorola k1 - nie laduje po zalaniu +... wypniesz Motorola 2 2010-07-09, 17:26