PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > Nie moge nic wgrać na karte pamięci w Siemens Sl45i


Nie moge nic wgrać na karte pamięci w Siemens Sl45i

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » BenQ-Siemens » Nie moge nic wgrać na karte pamięci w Siemens Sl45i
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
krzysiuolsz 
Nowicjusz


Telefon: Moto V500
Operator: Era
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 13
Skąd: Bytom
  Wysłany: 2006-01-07, 20:43   Nie moge nic wgrać na karte pamięci w Siemens Sl45i

Witam! Mam ogromny problem. Gdy chce wgrać mp3 lub cokolwiek na kartę pamięci przez stacje dokującą (używam programu DES lub SiMoCo) to telefon się albo wyłancza albo wywala błąd. Co może być przyczyną?? Proszę o pomoc.


Edited by boss_53. Następnym razme pisz temat tak by odzwierciedlał treść postu.
^
 
     
AdSense


riger 
Expert
Elektronik...



Telefon: 5200
Operator: Orange
Pomógł: 25 razy
Wiek: 25
Dołączył: 26 Lut 2005
Posty: 1483
Skąd: 50km do Gdanska
Wysłany: 2006-01-07, 21:11   

Moze masz uwalony soft w phonie?
^
 
 
     
krzysiuolsz 
Nowicjusz


Telefon: Moto V500
Operator: Era
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 13
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-01-07, 22:07   

wgrywałem setki softów i nic:(
^
 
     
bartek2109 
Starszyzna
R+



Telefon: k300i
Operator: Heyah
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 682
Skąd: Makowiska City
Wysłany: 2006-01-07, 22:09   

Może MMC? Spróbuj wgrać coś na nią z innym telefonem.
_________________
Fata viam invenient...Przeznaczenie znajdzie drogę
^
 
 
     
krzysiuolsz 
Nowicjusz


Telefon: Moto V500
Operator: Era
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 13
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-01-07, 22:13   

tylko ze ja nie posiadam innego telefonu z mmc:( a miało byc tak pięknie:(
^
 
     
Dawidziu 
Nowicjusz



Telefon: Samsung
Operator: Heyah
Wiek: 24
Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 37
Wysłany: 2006-01-08, 11:31   

Krzysiuolsz, może masz wgranego patcha na szybsze wgrywanie mp3, sprawdź. Jeżeli nie to może przez czytnik mmc.
^
 
 
     
krzysiuolsz 
Nowicjusz


Telefon: Moto V500
Operator: Era
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 13
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-01-08, 13:28   

a poda mi ktos soft który działa u was albo na 100%? nie posiadam czytnika kart pamieci ale sie boje ze jak go kupie to i tak nie bedzie działał
^
 
     
Dawidziu 
Nowicjusz



Telefon: Samsung
Operator: Heyah
Wiek: 24
Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 37
Wysłany: 2006-01-08, 13:50   

Wgraj programem WinSwup. On wgrywa softa v56 który jaest na 100% stabilny.
^
 
 
     
riger 
Expert
Elektronik...



Telefon: 5200
Operator: Orange
Pomógł: 25 razy
Wiek: 25
Dołączył: 26 Lut 2005
Posty: 1483
Skąd: 50km do Gdanska
Wysłany: 2006-01-08, 14:25   

a moze masz po prostu karte uwalona?
^
 
 
     
krzysiuolsz 
Nowicjusz


Telefon: Moto V500
Operator: Era
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 13
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-01-08, 16:44   

soft wgrałem winswupem i nic. mam mozliwosc kupna karty ale jak to nie bedzie działac??
^
 
     
Mendi 
Wie co mówi



Telefon: 6600, sx1
Operator: Orange
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Sie 2004
Posty: 469
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 2006-01-08, 22:51   

krzysiuolsz, po co zaraz kupowac? Sprobujemy to naprawic. Sprawdz czy styki do karty mmc nie sa pourywane i czy dobrze sie stykaja. Jezeli tak i nadal nie chce cos dzialac to popytaj sie kogos czy nie ma moze aparatu cyfrowego z obsluga kart MMC/SD lub czytnik kart, format na fat-16, stworzyc standardowe katalogi i przy okazji powrzucac mp3 itp bo momentalnie sie zapisza. Ja 2 dni temu zrobilem koledze slke, bo miala caly czas cala pamiec zajeta, mimo iz byly tylko 4 puste foldery :/ po 15 min walczenia karta smiga, ksiazka telefoniczna tez dziala. Wiec pisz jak ida postepy w pracy nad slka
_________________
Jak to powiedział sir Dave:"Tłumaczenie się dysortografią to jak chwalenie się małym chó...m" !
^
 
 
     
krzysiuolsz 
Nowicjusz


Telefon: Moto V500
Operator: Era
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 13
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-01-09, 16:49   

byłem dzisiaj u kolegi bo on ma aparat cyfrowy na sd. włozyłem moją karte i pisało "no card" a styki przemyłem i wysuszyłem
^
 
     
riger 
Expert
Elektronik...



Telefon: 5200
Operator: Orange
Pomógł: 25 razy
Wiek: 25
Dołączył: 26 Lut 2005
Posty: 1483
Skąd: 50km do Gdanska
Wysłany: 2006-01-09, 17:30   

czyli karta padnieta.
^
 
 
     
Mendi 
Wie co mówi



Telefon: 6600, sx1
Operator: Orange
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Sie 2004
Posty: 469
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 2006-01-09, 22:15   

sprobuj ja w cyfrowce sformatowac i zrobic scan disca

[ Dodano: 2006-01-09, 22:18 ]
i ona jest standardowo Infineona czy inna? I jaka karte masz mozliwosc kupic?
_________________
Jak to powiedział sir Dave:"Tłumaczenie się dysortografią to jak chwalenie się małym chó...m" !
^
 
 
     
krzysiuolsz 
Nowicjusz


Telefon: Moto V500
Operator: Era
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 13
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-01-10, 20:00   

karte mam oryginalną firmy SanDisk a w aparacie jej wogóle nie wyczytuje. Mam mozliwosc kupna 128mb Kingston czy jakos tak
^
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: