PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > PINOUTY


PINOUTY

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » BenQ-Siemens » PINOUTY
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
Nerverofon 
Starszy Użytkownik



Telefon: k750i,
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Cze 2004
Posty: 199
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2004-11-28, 15:16   PINOUTY

ma ktos moze pinouta do siemensa sl45,a50 lub c35i??(moze bc ewentualnie schemat kabla)
^
 
 
     
AdSense


logos2000 
VIP
technik informatyk



Telefon: 3110c
Operator: Heyah
Pomógł: 59 razy
Wiek: 29
Dołączył: 06 Lip 2004
Posty: 2796
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2004-11-28, 20:24   

Nerverofon, ciężko poszukać....

http://www.c25-world.net/c25hardD.htm
opis do c25 ale to i tak wszystko jedno
:mrgreen:
_________________
Darmowe doładowania komorek na karte - blue.pl
^
 
     
Nerverofon 
Starszy Użytkownik



Telefon: k750i,
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Cze 2004
Posty: 199
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2004-11-28, 20:58   

ok a mam jeszcze jeden problem-nie wiem jak podlaczyc kable do portu kom-nie wiem jaki pin do jakiego pina(rzydalby sie jakis schemat)(szukalem po necie i nic nie znalazlem)
_________________
dziewczyny,podmywajcie sie ,bo nie znacie dnia ani godziny....:D
^
 
 
     
logos2000 
VIP
technik informatyk



Telefon: 3110c
Operator: Heyah
Pomógł: 59 razy
Wiek: 29
Dołączył: 06 Lip 2004
Posty: 2796
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2004-11-28, 21:06   

Nerverofon, ?????
to co ty sam kabel robisz czy co??

jak nie umiesz podłaczyc to ja watpie w działanie tego kabla....
_________________
Darmowe doładowania komorek na karte - blue.pl
^
 
     
Nerverofon 
Starszy Użytkownik



Telefon: k750i,
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Cze 2004
Posty: 199
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2004-11-29, 06:53   

podlaczyc umiem-zmontowalem sobie flasher juz tylko nie wiem co-gdzie podlaczyc-gdzie tx,bt itp.-Prosze pomórz
_________________
dziewczyny,podmywajcie sie ,bo nie znacie dnia ani godziny....:D
^
 
 
     
logos2000 
VIP
technik informatyk



Telefon: 3110c
Operator: Heyah
Pomógł: 59 razy
Wiek: 29
Dołączył: 06 Lip 2004
Posty: 2796
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2004-11-29, 07:12   

Nerverofon, przeciez na tej stronie wszystko pisze!!!
patrzysz od lewej strony do prawej
zreszta masz!

http://digilander.libero....c25_pinouts.jpg
http://allo.kulichki.net/ka/ss/s_p_c25_s25.gif

a tutaj com
http://www.elektronik.vhf...ges/db9male.gif
http://www.weethet.nl/images/pda/rs232_front.gif
_________________
Darmowe doładowania komorek na karte - blue.pl
^
 
     
SERWIS_GSM 
Expert
Suzuki Team


Pomógł: 12 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1211
Skąd: Z pracy
Wysłany: 2004-11-29, 08:10   

Jest w poście Narvanego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zamykam
_________________
Nigdy nie podaję dokladnej odpowiedzi, to byłoby zbyt proste. Do niektórych rzeczy tzreba dojść samemu wtedy jest większa satysfakcja
^
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Pinouty konik18 DCT-4 1 2005-01-28, 20:57
Brak nowych postów Pinouty do wszystkich Nokii logos2000 Inne produkty firmy Nokia 6 2006-06-20, 15:19