PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > S55 Reanimacja

S55 Reanimacja

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » BenQ-Siemens » S55 Reanimacja
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość

Ignus 
Nowicjusz

Telefon: 3310/5510
Operator: Era
Wysłany: 2006-07-21, 07:58   S55 Reanimacja

Dostałem jakiś czas teu od kumpla Siemensa S55. A raczej to co z niego zostało. Widać, że telefon jest po przejściach, przedni panel w połowie złamany, brak klawiatury, ekranik też rozwalony chyba, styki od baterii lekko powyginane, i co najgorsze - nie startuje oczywiście. Jestem zielony w temacie (tylko umiem 3310 naprawiać jako tako) ale zastanawiam się czy jest sens podejmować próbę uruchomienia telefonu. Wiąże się to z kupnem ładowarki (bo może tylko o to chodzi, że nie chce startować ale wątpie :) ), nowej obudowy, wyświetlacza i pewnie paru innych rzeczy. Słyszałem że to nawet fajny telefonik, a że dostałem go darmo to może warto spróbować. Od czego radzicie mi zacząć? I jak zdjąć tą głupią obudowę bo nijak nie mogę :/ (na górze jest miejsce na jakiś kluczyk chyba, można to jakoś bez niego otworzyć?)
^

AdSense

lala166 
VIP
..........

Telefon: n95
Wysłany: 2006-07-21, 08:31   

Pewnie .. Powodzenia jak nawet obudowy nie umiesz ściągnąć :) hehe .. Warto zawsze .. Piewsza zasada .. Bierzesz miernik w ładpe i sprawdzasz jakie jest napięcie na baterii jak jest ok. 3,6 to nic jak drastycznie mniej, bierzesz ładowarke od noki ( - na obudowie, + w środku) i łączysz z baterią SIemensa kabelkami, chyba że kupisz ładowarke siemensa, ale wątpie czy ładowanie zaskoczy ;) ... Następnie bierzesz sie za obudowe .. Po wyjęciu baterii tam są 4 śróbki, używasz torxa 5 by je odkręcić .. I panel ładnie schodzi ;/ .. W sumie sprawdź najpierw jak z tą baterią .. Jak naładujesz baterie i nie będzie sie włączał to możesz spróbować go przeflashować (sprawdzić komunikacje z kompem) wymyś, wygrzać itd ..
Naprawa myśle że będzie sie opłacać .. Włożysz w nią powiedzmy 50zł ..