PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > Simlock z A70 za pomoca Jokera....


Simlock z A70 za pomoca Jokera....

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » BenQ-Siemens » Simlock z A70 za pomoca Jokera....
Zamknięty przez: MasterJapko
2006-06-22, 17:06
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
-=TOMA=- 
Starszy Użytkownik
N-box user



Telefon: Nokia 3310
Operator: Orange
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 173
Skąd: Bełżyce
Wysłany: 2006-06-19, 22:07   Simlock z A70 za pomoca Jokera....

Mam nboxa od 2tyg i szukam pomocy jak sciagnac smoka z A70!

Na supporcie powiedzilei mi tylko tyle zebym uzyl do tego programu: Joker v0.3.4.3. Moze ktos zna ten program i wie jak moge sciagnac nim smoka, lub inny sposob. Frei odpada bo nie ma w nim do wyboru tel A70!
Aha sciezke juz przecialem....

Probowalem sciagnac wg tego co tu pisze: http://warezgsm.com/index.php?site=s-junlock , ale wyskoczyl mi jakis blad:
Start...
Loading BootsModel(A70)...
Sending StartBoot Ok.
Sending MainBoot Ok.
Com4 115200 BAUD: Ok.
SIEMENS A70 lg98 Sw32
Soft FlashID: 0001/221D
FlashID: 0001/227E-221D-2200
Flash Size: 4Mb, WriteBuffer: 32 bytes
Region(1): Blocks 64, Size 64Kb
Start EEPROM segments at addres 0xBC0000
FSN: EAA667BD -> PhoneID: BD67A6EA
OTP IMEI: 357784004737563
HASH: FCD64C896BEBDA31211A4D59EF1450B2
Use OTP IMEI: 357784004737563
USE SKEY: 12345678
*#0000*12345678# - Network Lock
*#0001*12345678# - Service Provider Lock
*#0002*12345678# - Corporate Code
*#0003*12345678# - Phone Code
*#0004*12345678# - Network Subset Lock
*#0005*12345678# - Only Sim
Read BCORE addr: 0x800000 size: 0x010000...
BCORE backup in ".\Backup\A70lg98Sw32_BCORE_060619224725.bin" file.
Write BCORE at addr: 0x800000...
Change BCORE HASH - Ok.
Read EEPROM addr: 0xBC0000 size: 0x030000...
Error Read Flash block 0xBE6000 size 0x002000!

i smok jak byl tak jest!

PS: Przy okazji moze mi ktos tez powie jak sciaganc z A36 :D
_________________
Nie liczy się wiek, liczą się umiejętności...
^
 
 
     
AdSense


pirat 
Starszyzna
Arrrrr :P



Telefon: mam ;)
Operator: T-Mobile
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 27 Gru 2004
Posty: 532
Skąd: www.GsmServer.pl
Wysłany: 2006-06-20, 09:25   

w a70 dajesz tylko recalc all keys - ale jak Ci nei idzie... może naładuj baterie na full - albo spróbuj tymi kodami co Ci wyskoczyły ;) aha spróbuj wersją 3.5.3

a36 i freia ->
1. read log from phone
2. make map from log (wybierasz zczytanego log'a)
3. make backup map from phone
4. load map to phone (tego co powstał po punkcie 2)

telefon odblokowany ;)
_________________
GSM @ll the time !
^
 
 
     
-=TOMA=- 
Starszy Użytkownik
N-box user



Telefon: Nokia 3310
Operator: Orange
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 173
Skąd: Bełżyce
Wysłany: 2006-06-20, 12:35   

Ok wlasnie sciagnalem smoka!
wersja jokera 3.5.3 tez nie poradzila bylo to samo! Na obydwu wersjach byly bledy i nawet flasha i eproma nie chcial zgrac!
az wkoncu doszedlem co bylo grane. Wina lezala w zlej predkosci COM speed: 115200 przy tej byly bledy a po zmianie na 460800 poszlo :D Dziwne chyba trochje ale grunt ze zadzialalo.

co do A36 to niemam juz go w domu ale jak przyniose to spr twoim sposobem pirat, :) Tak czy siak dzieki za zainteresowanie i szybka odp., masz odemnie "fajke"

[ Dodano: 2006-06-20, 13:45 ]
a moze mi cos poradzis na C60 i niebieski ekran+bzzz :P
_________________
Nie liczy się wiek, liczą się umiejętności...
^
 
 
     
Mendi 
Wie co mówi



Telefon: 6600, sx1
Operator: Orange
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Sie 2004
Posty: 469
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 2006-06-20, 21:31   

-=TOMA=-, nowego FF musisz wgrac. Opis jest na www.c60.fks.pl
_________________
Jak to powiedział sir Dave:"Tłumaczenie się dysortografią to jak chwalenie się małym chó...m" !
^
 
 
     
-=TOMA=- 
Starszy Użytkownik
N-box user



Telefon: Nokia 3310
Operator: Orange
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 173
Skąd: Bełżyce
Wysłany: 2006-06-22, 15:28   

Mendi napisz jasniej bo ja z siemensami zaczalem zabawe kilka dni temu i jestem zielony jeszce. trzeba mnie za raczke prowadzic :P

PS: podaj swoj nr gg bo moze sie przydac jesli sie znasz na siemensach

[ Dodano: 2006-06-22, 16:33 ]
znaczy sie juz po sprawie , smok ssciagniety z A36
_________________
Nie liczy się wiek, liczą się umiejętności...
^
 
 
     
MasterJapko 
VIP



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 4251
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-06-22, 17:06   

lock
_________________
All.Unlock.pl SIMLOCK KODEM Motorola/HTC/BB/SAMSUNG/LG/NOKIA | Logi Mt-BOX | SETOOL | KulanKendi |
^
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów Simlock Egregio Warsztat 4 2013-01-04, 14:33
Brak nowych postów Simlock NOKIA SL3 bez utraty gwarancj... SL3-GSM Bazar 1 2013-01-29, 08:05
Brak nowych postów simlock zdjecie nicolor Bazar 0 2013-03-18, 18:25
Brak nowych postów simlock w tablecie Goclever Aries 70 jsuchar Simlock 0 2013-12-19, 10:31
Brak nowych postów simlock 7360 mlody123 Simlock 0 2014-02-15, 13:37