PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > SL45 czy 5510


SL45 czy 5510

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » BenQ-Siemens » SL45 czy 5510
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
kubi
Nowicjusz


Dołączył: 15 Maj 2004
Posty: 4
Skąd: Bełchatów
  Wysłany: 2004-06-17, 20:47   SL45 czy 5510

Witam wszystkim mam mały dylemat mam nadzieje ze mi pomożecie :) ten dylemat dotyczy czy kupić sobie nokie 5510 czy siemensa sl45 zależy mi na mp3 i radiu w telefonie doradźcie mi, który jest lepszy :D który ma więcej funkcji, który się lepiej sprawdza napiszcie co o tych telefonach sadzicie i którego byście wybrali :mrgreen:
^
 
 
     
AdSense


eMTi3 
Nowicjusz



Telefon: NOKiA 2600
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 18 Cze 2004
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2004-06-18, 12:23   

hmm ja bym wybrał slke :-) gdyz jest mniejsza itp :-) wieksza mozliwosc tuningu :P a 5510 jest dosc awaryjna i duza ale to moja opinia kazdy woli co inn :mrgreen: ego
_________________
Pozdrawiam eMTi3

Kontaktus :1357044
^
 
 
     
Scull 
Starszy Użytkownik
Mówi Co Wie


Telefon: N7650
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 12 Maj 2004
Posty: 198
Skąd: Łaszczów
Wysłany: 2004-06-18, 15:15   

Ja mam zauafnie do noki, wiec wybralbym 5510 ... ale to jeszcze zależy, jaki telefon miales wczesniej i do jakiego sie przyzwyczaiłes :)
_________________
Metal is forever in every single matter...
^
 
 
     
eMTi3 
Nowicjusz



Telefon: NOKiA 2600
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 18 Cze 2004
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2004-06-18, 18:19   

no ja miałem 3310 :P i mam uraz :D ale teraz mam 3410 i mi sie podoba :-) wolałem siemensa a teraz to i nokia i siemens ale słyszałem ze nokia sie sypie ;/
_________________
Pozdrawiam eMTi3

Kontaktus :1357044
^
 
 
     
szczuru 
VIP
eŁDeZet Ma(j)ster



Telefon: Samsung i9070
Operator: Play
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 14 Cze 2004
Posty: 966
Skąd: Łódź
Wysłany: 2004-06-18, 18:29   

Ja bym postawił na N-Gage'a Ma Radio odtwarzacz MP-3 i Filmów i oczywiście giery :]
_________________
by szczuruŸŸ 2015
^
 
 
 
     
eMTi3 
Nowicjusz



Telefon: NOKiA 2600
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 18 Cze 2004
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2004-06-18, 19:35   

ech :D my tu o normalnych fonach a nie konsoli :P
_________________
Pozdrawiam eMTi3

Kontaktus :1357044
^
 
 
     
karas125 
Nowicjusz



Telefon: Noka 6230
Operator: Orange
Dołączył: 12 Maj 2004
Posty: 11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2004-06-18, 20:57   

Masz racje eMTi3 ja tez bym wybral simens sl45 po mimo tego ze sam jestem milosnikiem noki i do tej ppory mialem tylko nokie. Ale jak bym mial wybierac to wybral bym slke dla mnie ten telefon to wypas na maxa a tak pozaty to ma wszystkie te funkcje ktorych szukasz :P wiec jak ja bym byl na twoikm miejscu to wybral bym slke bo jest dosc mala a 5510 to moim zdaniem ceglofon :D . Pozdrawiam
_________________
<<<Pozdro for All
^
 
 
     
Scull 
Starszy Użytkownik
Mówi Co Wie


Telefon: N7650
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 12 Maj 2004
Posty: 198
Skąd: Łaszczów
Wysłany: 2004-06-18, 21:05   

Ale z takim ceglofonem to sie mozesz pokazac wszedzie ...
a) nikt cie nie okradnie: skoro ktos ma 5510 to go nie stac na lepszy czyli nie ma zbyt duzo $$ :)
b) jak juz sprobojke cegielka w leb i po sprawie :]
_________________
Metal is forever in every single matter...
^
 
 
     
karas125 
Nowicjusz



Telefon: Noka 6230
Operator: Orange
Dołączył: 12 Maj 2004
Posty: 11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2004-06-18, 21:26   

No biorąc pod uwage te wszystkie mozliwosci to niby masz troszke racji ale jak ktos ma wiecej kasy zeby kupic taka slke to ja bym wybral slke bi taka 5510 to czasem jak kogos pukniesz to mozesz czasem zabic :P a slką to raczej nie :P
_________________
<<<Pozdro for All
^
 
 
     
Scull 
Starszy Użytkownik
Mówi Co Wie


Telefon: N7650
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 12 Maj 2004
Posty: 198
Skąd: Łaszczów
Wysłany: 2004-06-18, 21:37   

Zabić nie zabić ... zawsze to jakaś ochrona ... właśnie przed chwilą wziołem w łapki 5510 i sl45 i powiem ... ze eselka wcale nie jest zła ;]
_________________
Metal is forever in every single matter...
^
 
 
     
karas125 
Nowicjusz



Telefon: Noka 6230
Operator: Orange
Dołączył: 12 Maj 2004
Posty: 11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2004-06-18, 22:38   

aaaaaa no i widzisz ja tez tak uwazam i zdecydowanie jesli bym mial wybierac po między 5510 a sl45 to zdecydowanie tak jak wczesniej pisalem wybral bym sl45 ale tylko w tym przypadku bo w innych to nie do konca :wink:
_________________
<<<Pozdro for All
^
 
 
     
szczuru 
VIP
eŁDeZet Ma(j)ster



Telefon: Samsung i9070
Operator: Play
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 14 Cze 2004
Posty: 966
Skąd: Łódź
Wysłany: 2004-06-19, 07:29   

Jeśli na Poważnie to bym wybrał 5510 dla kilku powodów:
-Nigdy nie miał okazji "bawić" się slk'ą
-Lubie czyc że fona mam w kieszeni (u siebie a nie u kolegi :) )
-Sentyment do Nokii :]
_________________
by szczuruŸŸ 2015
^
 
 
 
     
imperator 
Starszy Użytkownik
#@wodzirej@#



Telefon: 6800
Dołączył: 12 Maj 2004
Posty: 131
Skąd: z piaskownicy
Wysłany: 2004-07-01, 23:17   

buuuu SL45i gora!!!!!!! :mrgreen:


Jak mozna miec taki shit jak 5510? przeciez nokia sie do tego nokshitu nie przyznaje :|
_________________
sa ludzie i ...... Zastanow sie kim jestes Ty :)
^
 
 
     
eMTi3 
Nowicjusz



Telefon: NOKiA 2600
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 18 Cze 2004
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2004-07-02, 18:04   

hmm slka rulezz :P 5510 to wielka cegła :\ i szybko pada radio itp
_________________
Pozdrawiam eMTi3

Kontaktus :1357044
^
 
 
     
isek 
Nowicjusz



Telefon: Siemens
Operator: Heyah
Wiek: 38
Dołączył: 03 Lip 2004
Posty: 43
Skąd: Tarnów i Barlinek
Wysłany: 2004-07-04, 08:48   

Nie zachwalajcie już tak tej SLKi, ponieważ mają one tendencje do wieszania się. Więc zastanówcie się co piszecie. A po drugie jaki jest czas wgrania mp3 do SLKi a jaki do 5510. SLKa ustepuje miejsca tu 5510. Nokia jest cool.
^
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów [5510] Czarny ekran po sofcie <tel... LuzaQ [DCT3] Modyfikacje HW i SW 3 2007-11-21, 19:53
Brak nowych postów Soft do 5510 george32801 [DCT3] Modyfikacje HW i SW 12 2007-11-23, 16:35
Brak nowych postów Moduł muzyczny 5510 a tornado Kolin91 DCT-3 6 2008-09-06, 10:51
Brak nowych postów 5510 czy 3310 karolik8 Co wybrać? 15 2008-09-15, 14:15
Brak nowych postów nokia 5510 wyłącza się Nataniel DCT-3 3 2011-07-25, 17:55