PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > sl45 gdzie szukac zdjecia plyty glownej?


sl45 gdzie szukac zdjecia plyty glownej?

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » BenQ-Siemens » sl45 gdzie szukac zdjecia plyty glownej?
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
KAROLLO102 
Nowicjusz



Telefon: nokia
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 21
Skąd: MYSŁOWICE
Wysłany: 2004-12-06, 12:59   sl45 gdzie szukac zdjecia plyty glownej?

gdzie szukac zdjecia plyty glownej siemensa sl45. a moze ktos ma. bo mam taka slke i sa widoczne slady lutowania obok irdy i co dziwne nie ma tam zadnych elementow. irda dziala ale nie dziala glosniczek. i teraz nie wiem czy to wina tylko glosniczka czy moze tego ze tam brakuje tych lelmentow.
^
 
     
AdSense


tranceman 
Expert
:)



Telefon: W zegarku
Operator: Vodafone
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 20 Paź 2004
Posty: 1265
Skąd: Szczecin / Dublin
Wysłany: 2004-12-06, 15:51   

pelno linkow jest na forum - SZUKAC !!
_________________
Racja jest jak Dupa - Każdy ją ma !! MAM I JA !!!!!! :D
^
 
 
     
boss_53 
Expert
Początkujący



Telefon: Nokia N97
Operator: Era
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 1353
Skąd: Northampton
Wysłany: 2004-12-07, 17:27   

http://www.decoder.wz.cz/ - tu poszukaj ten link często był podawany na forum.
^
 
  Skype
     
tranceman 
Expert
:)



Telefon: W zegarku
Operator: Vodafone
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 20 Paź 2004
Posty: 1265
Skąd: Szczecin / Dublin
Wysłany: 2004-12-07, 17:34   

ale tam nie ma sl45 :P
www.google.pl i jazda :D
_________________
Racja jest jak Dupa - Każdy ją ma !! MAM I JA !!!!!! :D
^
 
 
     
Nerverofon 
Starszy Użytkownik



Telefon: k750i,
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Cze 2004
Posty: 199
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2004-12-07, 18:48   

jak chcesz to moge Ci zrobić zdjęcie płyty(o ile nadal potrzebujesz)
_________________
dziewczyny,podmywajcie sie ,bo nie znacie dnia ani godziny....:D
^
 
 
     
KAROLLO102 
Nowicjusz



Telefon: nokia
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 21
Skąd: MYSŁOWICE
Wysłany: 2004-12-10, 17:22   

juz znalazlem zdjecie i jednak brakuje czesci na plycie glownej. dolozylem je i co ? dalej nie dzialaja mi dzieki. nawet wymienilem glosniczek na nowy i tez nic. nawet znalazlem solucje naprawy sciezek wlasnie odpowiadajacych za dzwieki i tez nic. moze macie jakies pomysly bo ja juz trace wiare ze jeszcze uslysze dzieki midi z tej slki.
a tu jest link do tej solucji:
http://www.siemensinfo.pl...le=detal&id=30.
moze i konkurencja no ale moze komus sie przyda.
_________________
zerknij na www.grupa22b.kom.pl
^
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: