PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > Najnowszy super soft do 5510 by Domi ! [55DMv1.1SX] ZOBACZ!!


Najnowszy super soft do 5510 by Domi ! [55DMv1.1SX] ZOBACZ!!

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Nokia » DCT-3 » [DCT3] Modyfikacje HW i SW » Najnowszy super soft do 5510 by Domi ! [55DMv1.1SX] ZOBACZ!!
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
Domi 
VIP
Pasja, CorradoClub



Telefon: NOKIA
Operator: Orange
Pomógł: 143 razy
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lip 2004
Posty: 3341
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-01-10, 01:06   Najnowszy super soft do 5510 by Domi ! [55DMv1.1SX] ZOBACZ!!

Oto kolejna wersja mojego softu do 5510!

55DMv1.1SX podwersja 01 (28.03.2006r)
Soft do 5510 by Domi z www.PasjaGSM.pl

-------------
zmiany w v1.1:
- nowe gry (w sumie 16)
- dodany 1 wygaszacz
- wyjscie z menu serwisowego dziala poprawnie i da sie dzwonic
- zmieniony dzwiek budzika
- zmniejszone czcionki pisania i odczytu sms

Po updacie z v1 konieczne sa Full Resety!
-------------
v1, podwersja 02:
- poprawiony blad z menu graficznym na kartach sim Ery i Plusa
- poprawki kosmetyczne

-------------

Opis v1.1 (01)

SMS
- Licznik SMSow odebranych i wyslanych
- chat przeniesiony do wiadomosci
- zabezpieczenie skrzynki odbiorczej, nadawczej i ustawien wiadomosci kodem
- plynne kasowanie tekstu za pomoca "C"
- mozliwosc pisania migajacych smsow (przez Chr)
- mozliwosc wstawienia znaku enter (przez Chr)
- mozliwosc wyslania flash sms (od razu na ekranie)
- poprawiony licznk znakow (do konca pojedynczego smsa a nie do 459 znakow)
- zmniejszona czcionka odczytu i pisanie sms - wiecej tekstu na ekranie

Dodatkowe ustawienia dla kazdego profilu:
- sila wibracji (wibracje nie sa bardzo mocne na wszystkich poziomach jak po uzyciu oryginalnego skryptu)
- rytmiczne podswietlenie do dzwonka
- ustawienie podswietlenia
- negatyw lcd
- animowany wygaszacz ekranu (14 wygaszaczy, niektore z temperatura, opcja oszczednosci, czas oczekiwania)

67 dzwonkow (z tego wiekszosc niestandardowych)
zmieniony dzwiek specjalny dla smsa
zmieniony dziwek budzika


Ustawienia:
Pokazywanie czasu rozmowy podczas polaczenia oraz podsumowanie
Sygnal co minute polaczenia
Przypomnienie o nieodebranych polaczeniach
Automatyczna blokada klawiatury
Zabezpieczenie blokady klaw.
Ustawienia dodatkowe:
- rodzaj menu (6 do wyboru)
- rodzaj wskaznikow (13 do wyboru)
- animacja powitalna (5)
- szybkosc wlaczania sie podswietlanie
- szybkosc wylaczania sie podswietlenia
- kontrast wyswietlacza (nie dziala na nieoryginalnych lcd)
Ustawienia przekazow w podmenu

16 gier (tylko sprawdzone, nie wieszajace telefonu):
- 5 oryginalnych
- Breaker
- Stones
- Nu, Pagadi ("Jajeczka")
- Bit of Pipe
- Race
- Mine Sweeper (Saper)
- Puzzle
- Maze 3D
- Lines
- Pills
- O & X

Narzedzia:
- Kalkulator z dodatkowymi funkcjami
- Kalkulator RPN
- Ploter
- Unlocker

Kalendarz zamiast przypomnien - notatki mozna normalnie dodawac wciskajac NAVI

Zegar:
- sygnal co godzine
- budzik cykliczny (mozliwosc wybrania dni tygodnia)

Dodatki:
- info o sofcie
- uklad okresowy pierwiastkow
- czas swiatowy
- imieniny
- aforyzmy
- fazy ksiezyca
- kontrola wibratora
- edytor pamieci (zabezpieczony kodem)
- automatyczne wylaczanie telefonu
- reboot
- menu SIM
- Net monitor

Wyciszanie dzwoniacego telefonu bez odrzuacania czy odbierania - klawiszem SPACJI

Skroty klawiaturowe - z uzyciem spacji (duzo wygadniejsze od Shifta czy "*" )
1 - pisanie smsa
2 - skrzynka odb
3 - skrzynka nad
4 - dlugosc ostatniego polaczenia
5 - menu dodatkow
6 - gry
7 - kalkulator
8 - kalendarz
9 - budzik
0 - Magnetofon (dziala na zablokowanej klaw)
B - odtwarzacz (dziala na zablokowanej klaw)
SPACJA - aktualny czas i data (dziala na zablokowanej klaw)
* - profile
? - info o sofcie

Zmienione niektore czcionki
Mozliwosc wyjscia z menu serwisowego
Zmienione niektore grafiki
Zmienione nazwy operatorow
Mozliwosc wejscia do menu bez karty SIM
Zapetlone animacje we wszystkich menu
Logo operatora dla kazdej sieci


-------------------------------------------------------------------------------
UWAGA!!!
Soft jest darmowy ale zabraniam sprzedazy samego softu jak rowniez telefonow z tym softem bez mojej wiedzy i zgody (np. na Allegro itp)!
W razie watpliwosci prosze o kontakt: domimat[at]interia.pl
-------------------------------------------------------------------------------

pozdrawiam
_________________
Gość, witaj na naszym forum! :D
SERWIS NOKIA *** MOJE AUKCJE *** ZANIM DO MNIE NAPISZESZ
Soft do 3210 * Soft do 3310 * Soft do 3330 * Soft do 3350
Soft do 5110 * Soft do 5510 * Soft do 8210 * Soft do 8850
Ostatnio zmieniony przez Domi 2006-03-29, 00:00, w całości zmieniany 5 razy  
^
 
     
AdSense


bubek3 
PasjaTeam
PasjaTeam

Telefon: HTC TyTNII
Operator: Plus
Pomógł: 46 razy
Wiek: 28
Dołączył: 29 Cze 2004
Posty: 1979
Skąd: Żnin
Wysłany: 2006-01-10, 13:04   

Domi, ciekawa modyfikacja skryptu :] nie mam już 5510 by przetestować :/
Domi napisał/a:
wiec najwczesniej we srode odpowiem

hehe... fajnie to brzmi <lol>
tylko dlaczego demo :>
Domi napisał/a:
do srody mnie nie bedzie
współczuje Ci... :|
_________________
  1. Przeczytaj tę stronę
^
 
 
     
bern 
Użytkownik



Telefon: HTC Wizard
Operator: Orange
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 104
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-01-10, 19:30   

a ode mnie to soft malo efektowny niewatpliwie - sporo funkcji ktorych brakuje w sofcie MR ale ogolnie to chyba wroce do mr 1.9 i poczekam na soft brutusa do testu...

narazie zadnych bledow nie spotkalem i zadnych uwag tez.
moze jedna - wiecej bajerow :) wygaszacze dla mnie idealne ale menu, wskazniki no i najwazniejsze - CZCIONKA - standardowa mi siem nie podoba.

dobra robota!
^
 
 
     
pawloplus 
Nowicjusz



Telefon: N3310 5510
Operator: Plus
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Mar 2005
Posty: 56
Skąd: Polska
Wysłany: 2006-01-10, 23:45   

Sofcik spoko. Przydałoby sie wiecej rodzaji menu... Zmieniona czcionka delikatnie
^
 
     
Gorallll 
Starszy Użytkownik
Praktyka-nie teoria.



Telefon: 3310/CX65
Wiek: 31
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 125
Skąd: Warszawa Grochow
Wysłany: 2006-01-11, 11:31   

jak to jest i o co to chodzi bo raz wgralem ten soft potem jak chcialem sie polaczyc to nie wyswietlil czasu pol ok to wlaczylem czas i jak juz mial wywalic czas to sie za kazdym razem resetowal i nawet jak wylaczylem pokazywanie to tez. i teraz jak wgrywam ten soft to na chwile sie zapala podsw i sie tel wyl i niemoge wgrac tez softu brutusa tylko MR.

obecnie udalo mi sie wgrac ten soft bo dogralem swoj eprom orginalny i tyle ze nie wyswietla mi nic na ekranie o co to chodzi? nie jest to wina kontrastu
_________________
Nokia 3310 soft mdawidma v 2.12
http://kamil004.fotosik.pl/albumy/4166.html
-
Cx65 Orginal
Tel.510-383-027
^
 
 
     
pawloplus 
Nowicjusz



Telefon: N3310 5510
Operator: Plus
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Mar 2005
Posty: 56
Skąd: Polska
Wysłany: 2006-01-11, 16:33   

Resety... umnie smiga bez problemów....
^
 
     
wntl 
Expert
HipHopKemp Rulez ;)



Telefon: E398@E1
Operator: Orange
Pomógł: 80 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 2298
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-01-11, 16:49   

Gorallll, a wykonać ołączenie umisz ?? chyba nie idzie, bo w demo softu nie można nigdzie dzwonić
_________________
Tanie bilety Ryanair i Wizzair
^
  Skype
     
pawloplus 
Nowicjusz



Telefon: N3310 5510
Operator: Plus
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Mar 2005
Posty: 56
Skąd: Polska
Wysłany: 2006-01-11, 22:51   

wntl ale smski idą

[ Dodano: 2006-01-11, 22:52 ]
i połączenia przychodzące też są wiec raczej dzwonić też sie da
^
 
     
bubek3 
PasjaTeam
PasjaTeam

Telefon: HTC TyTNII
Operator: Plus
Pomógł: 46 razy
Wiek: 28
Dołączył: 29 Cze 2004
Posty: 1979
Skąd: Żnin
Wysłany: 2006-01-11, 23:22   

pawloplus, niekoniecznie może sie dać :> soft to wersja demo... jak myslisz dlaczego ? widzisz jeszcze jakies inne ograniczenia ? oprócz dzwonienia ?
_________________
  1. Przeczytaj tę stronę
^
 
 
     
Domi 
VIP
Pasja, CorradoClub



Telefon: NOKIA
Operator: Orange
Pomógł: 143 razy
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lip 2004
Posty: 3341
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-01-12, 22:04   

dobra - soft juz jest w pelnej wersji :)
zasysajcie i testujcie... na zyczenie zmieniona czcionka (ja wole oryginal)
_________________
Gość, witaj na naszym forum! :D
SERWIS NOKIA *** MOJE AUKCJE *** ZANIM DO MNIE NAPISZESZ
Soft do 3210 * Soft do 3310 * Soft do 3330 * Soft do 3350
Soft do 5110 * Soft do 5510 * Soft do 8210 * Soft do 8850
^
 
     
EMEK 
PasjaTeam
Mały Kombinatorek


Telefon: Nokia N95
Operator: Plus
Pomógł: 215 razy
Wiek: 30
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 3387
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-01-13, 18:05   

Domi, a czy myslałeś o tym aby podrzucic swój skrypt shortkeya Yakowi? Pomysł ze spacją jest naprawde dobry. Moze w nowej paczce skryptow tak by zostało.

PS
Chyba ze zalezy Ci na zatrzymaniu tego tylko dla siebie.
_________________
    Gość, pracownik Serwisu Samsung oferuje:
  • Naprawy elektroniczne (także w samochodach)
  • Serwis/Doradztwo Informatyczne
  • Doradztwo przy zakupie sprzętu
  • Szkolenia elektroniczno/informatyczne
Pozdrawiam EMEK
^
 
  Skype
     
Gorallll 
Starszy Użytkownik
Praktyka-nie teoria.



Telefon: 3310/CX65
Wiek: 31
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 125
Skąd: Warszawa Grochow
Wysłany: 2006-01-13, 18:08   

czy w tym sofcie juz mozna dzwonic?
_________________
Nokia 3310 soft mdawidma v 2.12
http://kamil004.fotosik.pl/albumy/4166.html
-
Cx65 Orginal
Tel.510-383-027
^
 
 
     
EMEK 
PasjaTeam
Mały Kombinatorek


Telefon: Nokia N95
Operator: Plus
Pomógł: 215 razy
Wiek: 30
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 3387
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-01-13, 18:10   

Gorallll, Przeciez masz napisane, że pełna wersja:

Cytat:
dobra - soft juz jest w pelnej wersji :)
Można wszystko.
_________________
    Gość, pracownik Serwisu Samsung oferuje:
  • Naprawy elektroniczne (także w samochodach)
  • Serwis/Doradztwo Informatyczne
  • Doradztwo przy zakupie sprzętu
  • Szkolenia elektroniczno/informatyczne
Pozdrawiam EMEK
^
 
  Skype
     
przemeksik 
Użytkownik



Telefon: Nokia 6630
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Cze 2005
Posty: 124
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2006-01-15, 12:59   

ma ktos jakies screeny z softu ?
^
 
 
     
ganja 
Wie co mówi



Telefon: 3650
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 251
Skąd: warszawa
Wysłany: 2006-01-15, 14:05   

Jak baterie naładuje to przetestuje :)
_________________
http://www.infosymbian.be/opera.gif
^
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: