PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > Tutoriale do Telefonu Nokia 3310


Tutoriale do Telefonu Nokia 3310

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Nokia » DCT-3 » [DCT3] Modyfikacje HW i SW » Tutoriale do Telefonu Nokia 3310
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
pbs 
Starszyzna



Telefon: NOKIA 6610
Operator: Heyah
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2004
Posty: 637
Skąd: Szczebrzeszyn
Wysłany: 2005-04-26, 15:22   

heh ja zmywałem farbe z ekranika w panelu zmywaczem do paznokci to mi sie siwa szybka zrobiła i do wywalenia rozmazałem tak ze nic nie bylo widac :/
_________________
I'm back...
^
 
 
     
AdSense


plq 
Wie co mówi
..:: PasjaGSM ::..



Telefon: 3310 6100
Operator: Orange
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 490
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2005-04-26, 15:46   

nie wiem... ja niraz zmywalem rozne swinstwa zmywaczem mojej mamy (takim delikatniutkim z prowitamina b5 :) i nie bylo zadnych sladow... pbs a moze ty miales wlasnie z acetonem :?:
_________________
"nasze zycie bedzie jak poemat... trzeba tylko znalezc dobry temat" :P
^
 
 
     
pbs 
Starszyzna



Telefon: NOKIA 6610
Operator: Heyah
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2004
Posty: 637
Skąd: Szczebrzeszyn
Wysłany: 2005-04-26, 16:02   

no tak ja miałęm z tym acetonem :D
_________________
I'm back...
^
 
 
     
Karolina 
Nowicjusz


Telefon: Nokia 3310
Wiek: 27
Dołączyła: 23 Kwi 2005
Posty: 17
Skąd: Niebo
Wysłany: 2005-04-26, 17:03   

mam kolejne pytanie bo mam obudowe imitujaca nokie 7210 i jak ja zakladam to gdy klikam 2 to niechce zabardzo klikac ale od oryginalnej wszystko ladnie. jak klikne to bedzie liczba ale ciezko wcisnac. Czy moze wie ktos co mam zrobic ??
^
 
 
     
MasterJapko 
VIP



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 4251
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2005-04-26, 20:22   

Karolina, kupic nowa
_________________
All.Unlock.pl SIMLOCK KODEM Motorola/HTC/BB/SAMSUNG/LG/NOKIA | Logi Mt-BOX | SETOOL | KulanKendi |
^
 
 
     
n0kL0rD 
Wie co mówi
Meethod



Telefon: N6230i
Operator: Heyah
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Lut 2005
Posty: 306
Skąd: Smoczo Gród
Wysłany: 2005-04-26, 20:41   

OT
Jak łatwo zdobyć pomoc na forum o męskiej dominacji jeżeli jest się kobieta :)
END OT

pbs podobniez pasta polerska moze wtedy pomoc ale nie jestem pewien bo nie probowalem...

Karolina jezeli orginalna klawiatura dziala bez zarzutow a kupina nie... to tak jak MJ mowi najlepiej kupic nowa, lub ewentualnie miec nadzieje ze styk na plytce lub na tej bialej folii to sreberko zasniedzialo i wyczyscic go woda kolonska swojego faceta lub taty bo zakladam ze Ty nie uzywasz :) jak nie pomoze to pozostaje tylko kupic nowa. Milej zabawy :) Ciekaw tylko jestem kiedy nas nasze kobiety wypra z tego interesu?? :)
_________________
Tworzenie stron internetowych Kraków to nasza pasja :)

Zapraszam! :)

Polecam też darmowe pozycjonowanie - sprawdź koniecznie oba adresy ;)
^
 
 
  Skype
     
Domi 
VIP
Pasja, CorradoClub



Telefon: NOKIA
Operator: Orange
Pomógł: 143 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lip 2004
Posty: 3341
Skąd: Kraków
Wysłany: 2005-04-26, 20:44   

MasterJapko, polowa imitacji jest zle wykonczona... ja przewaznie takie obudowy musze dopasowywac zeby dobrze chodzilo... czasami trzeba przedluzyc "nozki" od klawiszy (dokleic), czasami lekko podpilowac otwory na klawisze, czasami podszlifowac brzegi "krysztalkow"...

[ Dodano: 2005-04-26, 20:58 ]
n0kL0rD napisał/a:
woda kolonska

nie woda kolonska tylko spirytusem jesli juz!

poza tym tu nie chodzi o styki tylko o wykonczenie obudowy...
_________________
Gość, witaj na naszym forum! :D
SERWIS NOKIA *** MOJE AUKCJE *** ZANIM DO MNIE NAPISZESZ
Soft do 3210 * Soft do 3310 * Soft do 3330 * Soft do 3350
Soft do 5110 * Soft do 5510 * Soft do 8210 * Soft do 8850
^
 
     
Karolina 
Nowicjusz


Telefon: Nokia 3310
Wiek: 27
Dołączyła: 23 Kwi 2005
Posty: 17
Skąd: Niebo
Wysłany: 2005-04-26, 21:13   

ja zrobilam tak ze wlozylam w ta dziurke gdzie nozki od klawiszy wchodza kawalek kartki i jest super bo ta nozka byla za krotka :) a teraz jest juz siuuper :)

[ Dodano: 2005-04-27, 06:05 ]
Czy jak zrobilam tak jak napisalam to nic sie nie stanie ??
^
 
 
     
fijar 
Wie co mówi
Uczę się



Telefon: nokia
Operator: Plus
Pomógł: 28 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Sie 2004
Posty: 420
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2005-04-27, 08:11   

a co może się staćod kartki?? nic... tylko po pierwszym upadku się przesunie pewnie i trzeba będzie zabawe zaczynać od początku.
_________________
GSM to Nasza PASJA
^
 
     
Karolina 
Nowicjusz


Telefon: Nokia 3310
Wiek: 27
Dołączyła: 23 Kwi 2005
Posty: 17
Skąd: Niebo
Wysłany: 2005-04-27, 11:13   

no i mam kolejne pytanie do was bo jak rozmawiam przez komorke a mam glosnosc ma maxa nie jest zbyt glosno co moge zrobic zeby bylo glosniej ??
^
 
 
     
Domi 
VIP
Pasja, CorradoClub



Telefon: NOKIA
Operator: Orange
Pomógł: 143 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lip 2004
Posty: 3341
Skąd: Kraków
Wysłany: 2005-04-27, 14:37   

Karolina napisał/a:
co moge zrobic zeby bylo glosniej ??

wymienic glosnik..
_________________
Gość, witaj na naszym forum! :D
SERWIS NOKIA *** MOJE AUKCJE *** ZANIM DO MNIE NAPISZESZ
Soft do 3210 * Soft do 3310 * Soft do 3330 * Soft do 3350
Soft do 5110 * Soft do 5510 * Soft do 8210 * Soft do 8850
^
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów Pomoc w wyborze marki, telefonu Lucas_21 Co wybrać? 8 2014-11-02, 15:40
Brak nowych postów zlecę zmianę softu w noki 3310 śląsk ... rafal18031988 Bazar 0 2014-12-20, 17:20
Brak nowych postów Pliki .ngd (Nokia Game Data). Skąd wz... Mef82 DCT-4 0 2015-06-16, 00:02
Brak nowych postów Nokia 5130 soft piotrpaz Warsztat 0 2015-07-11, 23:42
Brak nowych postów Nokia 3310. Czy mogę zmienić soft? 92dziki DCT-3 0 2015-09-01, 15:39