PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > nokia 3100 resety przy wejsciu do edycji polaczen wap / mms


nokia 3100 resety przy wejsciu do edycji polaczen wap / mms

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Nokia » DCT-4 » nokia 3100 resety przy wejsciu do edycji polaczen wap / mms
Zamknięty przez: wntl
2006-04-29, 09:51
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
przemeksik 
Użytkownik



Telefon: Nokia 6630
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Cze 2005
Posty: 124
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2006-04-27, 20:02   nokia 3100 resety przy wejsciu do edycji polaczen wap / mms

Witam !
Kupilem na allegro nokie 3100 i przy probie wejscia w polaczenia gprs wap i mms telefon sie restartuje i to moze byc powodem tego iz mmsy nie dochodza , w czym moze byc problem ? ew czy reklamowac telefon ?
^
 
 
     
AdSense


xury 
VIP



Telefon: N95, 6230i
Operator: Era
Pomógł: 93 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Wrz 2005
Posty: 1714
Skąd: z War cholandii
Wysłany: 2006-04-27, 22:37   

jeśli masz taką możliwość to poprostu zmień mu softa.
^
 
     
SERWIS_GSM 
Expert
Suzuki Team


Pomógł: 12 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1211
Skąd: Z pracy
Wysłany: 2006-04-28, 10:41   

podaj mu nowego softa, najlepiej najwyższą możliwą wersję. Jeśli nie pomoze odezwij się będziemy myśleć dalej. Robiłeś ustawienia fabryczne?
_________________
Nigdy nie podaję dokladnej odpowiedzi, to byłoby zbyt proste. Do niektórych rzeczy tzreba dojść samemu wtedy jest większa satysfakcja
^
 
 
     
przemeksik 
Użytkownik



Telefon: Nokia 6630
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Cze 2005
Posty: 124
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2006-04-28, 13:35   

robilem , dalej bez zmian , dzisiaj bede jeszcze raz dzwonil do sprzedawcy , boxa nie mam wiec koszt wymiany softa to ok 30 zl a zaplacilem jak za sprawny wiec bede sie domagal albo zwrotow kosztow za wymiane oprogramowania albo zwroce telefon i odzyskam pieniadze ;)

[ Dodano: 2006-04-28, 18:06 ]
dzownilem do sprzedawcy , powiedzial ze zwroci koszty wymiany softa , w jakich cenach moze to wyniesc w komisach ? ew czy ktos by sie podjal wymiany jak ma boxa i wtedy tez ile by to kosztowalo ? ;)
^
 
 
     
Domi 
VIP
Pasja, CorradoClub



Telefon: NOKIA
Operator: Orange
Pomógł: 143 razy
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lip 2004
Posty: 3341
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-04-28, 22:22   

przemeksik, powinni Ci to zrobic za ok 20zl. jak beda chcieli wiecej to idz gdzie indziej. wysylac Ci sie nie oplaca za bardzo...
_________________
Gość, witaj na naszym forum! :D
SERWIS NOKIA *** MOJE AUKCJE *** ZANIM DO MNIE NAPISZESZ
Soft do 3210 * Soft do 3310 * Soft do 3330 * Soft do 3350
Soft do 5110 * Soft do 5510 * Soft do 8210 * Soft do 8850
^
 
     
przemeksik 
Użytkownik



Telefon: Nokia 6630
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Cze 2005
Posty: 124
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2006-04-29, 09:06   

a jest pewnosc ze to wina sw ? zeby nie bylo tak ze kasa pojdzie na flasha i nic do nie da i sie okaze ze to hw O_o
^
 
 
     
wntl 
Expert
HipHopKemp Rulez ;)



Telefon: E398@E1
Operator: Orange
Pomógł: 80 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 2298
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-04-29, 09:27   

przemeksik, raczej jest baaaaardzo małą szansa że to wina HW
_________________
Tanie bilety Ryanair i Wizzair
^
  Skype
     
przemeksik 
Użytkownik



Telefon: Nokia 6630
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Cze 2005
Posty: 124
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2006-04-29, 09:45   

ale w komisie zgloscic sie jako aktualizacja softu bo chyba jak powiem ze cos nie dziala to mnie zaraz skasuja :D
^
 
 
     
wntl 
Expert
HipHopKemp Rulez ;)



Telefon: E398@E1
Operator: Orange
Pomógł: 80 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 2298
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-04-29, 09:51   

przemeksik, i tak i tak cie skasują bo przecież ci za darmo nic nie zrobią, a temat zamykam bo zadajesz głupie pytania
_________________
Tanie bilety Ryanair i Wizzair
^
  Skype
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów NOKIA 5310 XM Po zalaniu nie ładuje kura48 DCT-4 1 2014-06-11, 15:46
Brak nowych postów Usunięcie funkcji "radio" z... Abba Nokia 0 2014-10-14, 00:08
Brak nowych postów Pliki .ngd (Nokia Game Data). Skąd wz... Mef82 DCT-4 0 2015-06-16, 00:02
Brak nowych postów Nokia 5130 soft piotrpaz Warsztat 0 2015-07-11, 23:42
Brak nowych postów Nokia 3310. Czy mogę zmienić soft? 92dziki DCT-3 0 2015-09-01, 15:39