PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > Nokia 3650 mp3


Nokia 3650 mp3

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Nokia » DCT-4 » Nokia 3650 mp3
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
pawlored
Starszy Użytkownik


Telefon: nokia6020
Operator: Plus
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 127
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2008-01-27, 21:43   Nokia 3650 mp3

Witam! Kupilem sobie nokie 3650 z nadzieja ze bede sluchal na niej piosenek mp3 a tu lipa. Wrzycilem na niego piosenke mp3 i fon niechce mi jej odtworzyc. Szukalem inforamcji na temat mp3 w tym telefonie. Jedni pisza odtwarza on mp3 a inni ze nie. Wiec sam juz niewiem czy odtwarza ten format. Czy moze ktos mi to wyjasnic? Pozdrawiam!!!
^
 
 
     
AdSense


EMEK 
PasjaTeam
Mały Kombinatorek


Telefon: Nokia N95
Operator: Plus
Pomógł: 215 razy
Wiek: 30
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 3387
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-27, 21:48   

pawlored, http://download.chip.eu/pl/download_pl_177739.html
_________________
    Gość, pracownik Serwisu Samsung oferuje:
  • Naprawy elektroniczne (także w samochodach)
  • Serwis/Doradztwo Informatyczne
  • Doradztwo przy zakupie sprzętu
  • Szkolenia elektroniczno/informatyczne
Pozdrawiam EMEK
^
 
  Skype
     
pawlored
Starszy Użytkownik


Telefon: nokia6020
Operator: Plus
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 127
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2008-01-27, 21:54   

dzieki Emek :)
^
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów NOKIA 5310 XM Po zalaniu nie ładuje kura48 DCT-4 1 2014-06-11, 14:46
Brak nowych postów Usunięcie funkcji "radio" z... Abba Nokia 0 2014-10-13, 23:08
Brak nowych postów Pliki .ngd (Nokia Game Data). Skąd wz... Mef82 DCT-4 0 2015-06-15, 23:02
Brak nowych postów Nokia 5130 soft piotrpaz Warsztat 0 2015-07-11, 22:42
Brak nowych postów Nokia 3310. Czy mogę zmienić soft? 92dziki DCT-3 0 2015-09-01, 14:39