PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > N100 - System Failure Contact Provider


N100 - System Failure Contact Provider

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Samsung » N100 - System Failure Contact Provider
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
narvany 
Wie co mówi
[WamPiRzaStY]



Telefon: E72
Operator: Orange
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2004
Posty: 391
Skąd: Polska
  Wysłany: 2004-11-14, 14:58   N100 - System Failure Contact Provider

Ostatnio mam problem z dosc ciekawym uszkodzeniem.... A mianowicie, mam samsunga N100 ktory dzialal bardzo ladnie, az pewnego dnia pojawil sie na LCD złowrogi napis "System Failure Contact Provider".... Nie przestraszylo mnie to i szybko zrobilem to co sie w takiej sytuacji robi, a mianowicie wgralem nowy eeprom do kosci 24C... Telefon odrzył i dzialal bardzo ladnie, przez ponad tydzien, po tygodniu, sytuacja powtorzyla sie... Znow ten sam komunikat... tym razem wymienilem kosc pamieci poniewaz pomyslalem ze moze ulegla uszkodzeniu... po wymianie i zaprogramowaniu na nowo telefon znow podzialal troszke, i sytuacja znow sie powtorzyla...

Czy ma ktos jakies dowiadczenia w naprawie tego modelu? albo cos zwiaznego z z podobna usterka ? bo szczerze to nie mam ochoty 3 raz go programowac bo wiem ze to bez sensu...

Ciekawe jest tez to ze jak sie wlaczy telefon bez karty SIM , to pojawia sie napis wloz karte SIM, i mozna normalnie dzwonic na 112 , sprawdzac IMEI , wbijac kody itp... z karta wylacznei 112 dziala , pomimo komunikatu...

Nie mam pojecia czemu zawartosc pamieci sie sama co jakis czas modyfikuje, i wprowadza komunikat o bledzie w niej (komunikat ten wedlug instr. serwisowej oznacza blad w pamieci eeprom...)
_________________
Profesjonalne systemy zabezpieczeń
^
 
 
     
AdSense


SERWIS_GSM 
Expert
Suzuki Team


Pomógł: 12 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1211
Skąd: Z pracy
Wysłany: 2004-11-15, 09:52   

jesteś pewien, że kość którą włożyłes jest sprawana??? wygląda to na typowy objaw uszkodzonej kości która po pewnym czasie nie jest odczytywalna i dlatego tak wariuje
_________________
Nigdy nie podaję dokladnej odpowiedzi, to byłoby zbyt proste. Do niektórych rzeczy tzreba dojść samemu wtedy jest większa satysfakcja
^
 
 
     
narvany 
Wie co mówi
[WamPiRzaStY]



Telefon: E72
Operator: Orange
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2004
Posty: 391
Skąd: Polska
Wysłany: 2004-11-21, 15:46   

tak kość była wymieniona na 100 % sprawną ... dla pewności wymieniłem ja 3 raz.. Tym razem telefon podzialal 5 dni.
_________________
Profesjonalne systemy zabezpieczeń
^
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów Jaki system w N90 ? gsmziom Aplikacje 2 2009-06-30, 17:37
Brak nowych postów Jaki system blogowy? Sagi Co wybrać? 5 2010-01-10, 18:28
Brak nowych postów 3110c contact service pivopl BB5 2 2010-02-02, 11:20
Brak nowych postów contact servic 6130classic InsideVw Nokia 5 2010-03-06, 08:39
Brak nowych postów Nokia 5130- Contact Service marcin2024 BB5 1 2011-07-06, 18:24