PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > Jaką Grafike


Jaką Grafike

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Komputery » Hardware » Jaką Grafike
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
ziolo666-1990
Nowicjusz


Telefon: 3310
Operator: Plus
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 15
  Wysłany: 2006-05-16, 19:45   Jaką Grafike

Jaka grafike radzicie mi kupic tak do 200 zł a najlepiej jakiegos ati ale jakiego ??? czekam na propozycje
^
 
 
     
AdSense


manierek 
Starszy Użytkownik



Telefon: E51
Operator: Orange
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 168
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-16, 20:43   

Proponuje Radeona 9500 najlepiej modowalnego do 9700.Na allegro jest za 239zł 9500@9700
^
 
 
     
szczuru 
VIP
eŁDeZet Ma(j)ster



Telefon: Samsung i9070
Operator: Play
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 14 Cze 2004
Posty: 966
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-05-17, 10:28   

Radeona 9550 zmodowanego na 9600. Sam używam 9600 (Oryginalnego 9600) jestem bardzo zadowolony.
_________________
by szczuruŸŸ 2015
^
 
 
 
     
MasterJapko 
VIP



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 4251
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-05-17, 22:11   

Mam do sprzedania ASUS'a GeForce 6600 Silencer 256/256 nowka sztuka na PCI Express z gwarancja. Gwarancja wystawiona w dniu zakupu odemnie... Kupilem dla znajomego jak mu kompa skladalem.. okazalo sie ze jego plyta niema pci express a w hurtowni juz nie przyjeli :/ za 370 oddam z pocalowaniemw lapke. W Komputroniku (hurtownia) kosztuje 379zl.
_________________
All.Unlock.pl SIMLOCK KODEM Motorola/HTC/BB/SAMSUNG/LG/NOKIA | Logi Mt-BOX | SETOOL | KulanKendi |
^
 
 
     
przemeksik 
Użytkownik



Telefon: Nokia 6630
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 11 Cze 2005
Posty: 124
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2006-05-18, 15:37   

geforce 4 ti jest niczego sobie jakies firmowe np palit 128 / 128 bardzo wydajnie nawet w nowych grach
^
 
 
     
riger 
Expert
Elektronik...



Telefon: 5200
Operator: Orange
Pomógł: 25 razy
Wiek: 26
Dołączył: 26 Lut 2005
Posty: 1483
Skąd: 50km do Gdanska
Wysłany: 2006-05-18, 16:41   

Ale Ci chodzi o grafe do gier czy moze do innych zastosowan? Bo w koncu jezeli chcesz na tym popykac w jakies nowsze gierki to karta musi obslugiwac pixel i vertex shader'y.
^
 
 
     
tranceman 
Expert
:)



Telefon: W zegarku
Operator: Vodafone
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 20 Paź 2004
Posty: 1265
Skąd: Szczecin / Dublin
Wysłany: 2006-05-19, 19:11   

MasterJapko, 9 zika mniej niz w sklepie ??? za sprzet z drugiej reki ? ;p;p;p;p;p;p;p;p
_________________
Racja jest jak Dupa - Każdy ją ma !! MAM I JA !!!!!! :D
^
 
 
     
MasterJapko 
VIP



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 4251
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-05-19, 19:25   

Z pierwszej reki. Wystawiam fakture vat, gwarancja jest od tego dnia w ktorym u mnie sie ta karte zakupi :)

Wiec masz taniej niz w hurtowni :P za sprzet z pierwszej reki :)
_________________
All.Unlock.pl SIMLOCK KODEM Motorola/HTC/BB/SAMSUNG/LG/NOKIA | Logi Mt-BOX | SETOOL | KulanKendi |
^
 
 
     
ziolo666-1990
Nowicjusz


Telefon: 3310
Operator: Plus
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 15
Wysłany: 2006-05-21, 10:07   

A co mYślicie O tym ??

http://allegro.pl/item105...fvat_od_ss.html
Ostatnio zmieniony przez ziolo666-1990 2006-05-21, 22:20, w całości zmieniany 1 raz  
^
 
 
     
manierek 
Starszy Użytkownik



Telefon: E51
Operator: Orange
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 168
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-21, 11:01   

Nie polecam.Tylko 64bit i jest to GF6200 czyli lipa
^
 
 
     
ziolo666-1990
Nowicjusz


Telefon: 3310
Operator: Plus
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 15
Wysłany: 2006-05-21, 22:21   

manierek napisał/a:
Nie polecam.Tylko 64bit i jest to GF6200 czyli lipa


To co zamiast tego moim skromnym zdaniem to by starczyło
^
 
 
     
riger 
Expert
Elektronik...



Telefon: 5200
Operator: Orange
Pomógł: 25 razy
Wiek: 26
Dołączył: 26 Lut 2005
Posty: 1483
Skąd: 50km do Gdanska
Wysłany: 2006-05-22, 07:44   

Ja bym polecil taka karte
^
 
 
     
manierek 
Starszy Użytkownik



Telefon: E51
Operator: Orange
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 168
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-22, 08:18   

Też tylko 64bit
^
 
 
     
ziolo666-1990
Nowicjusz


Telefon: 3310
Operator: Plus
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 15
Wysłany: 2006-05-22, 14:26   

riger napisał/a:
Ja bym polecil taka karte


FAjna tyle ze mam strasza płytke i niema AGP 8x jest tylko 4x
^
 
 
     
maciek2107 
Starszy Użytkownik


Telefon: se k508i
Operator: Era
Pomógł: 6 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 164
Skąd: polska
Wysłany: 2006-05-26, 21:41   

jak amsz agp x4 a karta jest x8 to ona i tak bedzie działac wydajność bedzie mniejsza, przy takiej klasie karty graficznej te braki w przepustowości agp beda niezwuważalne

a moze jednak 9550 od msi:) swietnie sie kreci
_________________
PASJA ............i wszystko jasne:)
Gość rozumiesz?:D
^
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów Jaką stacje lutowniczą kupić Tidus Co wybrać? 1 2008-08-15, 21:00
Brak nowych postów Jaką rozdzielczość ustawić filmu aby ... gregoryfx Motorola 0 2008-09-19, 16:08
Brak nowych postów Jaką teraz nokię wybrać ?? adammmos Co wybrać? 24 2009-01-02, 09:45
Brak nowych postów Jaką przeglądarkę używasz? danielWOLF Kosz 8 2010-01-08, 17:30
Brak nowych postów Jaką sieć wybrać? Damis Co wybrać? 3 2010-03-17, 23:08