PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > Jaki dysk?


Jaki dysk?

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Komputery » Hardware » Jaki dysk?
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
fakir7 
Nowicjusz



Telefon: 693670570
Operator: Plus
Dołączył: 12 Maj 2004
Posty: 12
Skąd: z Wisły
Wysłany: 2004-09-11, 08:13   Jaki dysk?

Mam AMD durona 800 i chciałbym kupić sobie dysk. Wie ktoś jak to dobrać :?:
Myślałem o tym http://www.benchmark.pl/a...maxtorD740.html

pozdrowionka
_________________
Gość, hello
^
 
 
     
AdSense


SERWIS_GSM 
Expert
Suzuki Team


Pomógł: 12 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1211
Skąd: Z pracy
Wysłany: 2004-09-11, 08:22   

Trochę starawy juz ten dysk ale ujdzie.
_________________
Nigdy nie podaję dokladnej odpowiedzi, to byłoby zbyt proste. Do niektórych rzeczy tzreba dojść samemu wtedy jest większa satysfakcja
^
 
 
     
imperator 
Starszy Użytkownik
#@wodzirej@#



Telefon: 6800
Dołączył: 12 Maj 2004
Posty: 131
Skąd: z piaskownicy
Wysłany: 2004-09-11, 17:11   

nom, tak jak napisal SERWIS_GSM, troche starawy ale ujdzie. Ja bym polecil cos wiekszego (nie wielkaaaa roznica w cenie). Co do marki to Maxtor moze byc
_________________
sa ludzie i ...... Zastanow sie kim jestes Ty :)
^
 
 
     
fakir7 
Nowicjusz



Telefon: 693670570
Operator: Plus
Dołączył: 12 Maj 2004
Posty: 12
Skąd: z Wisły
Wysłany: 2004-09-11, 21:12   

Na razie nie mam zamiaru komponować jakiś symfonii, albo coś w tym rodzaju, albo zgrywać filmy z kamery cyfrowej. Dysk sobie już kupiłem i na razie mi wystarczy, ale na przyszłość to jaki kupić? Tak żeby się opłacał, a nie był zbyt duży, bo mi życia nie starczy, aby go wypełnić :wink:

pozdrowionka
_________________
Gość, hello
^
 
 
     
SERWIS_GSM 
Expert
Suzuki Team


Pomógł: 12 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1211
Skąd: Z pracy
Wysłany: 2004-09-12, 11:27   

Jesli nie masz zbyt dużych wymagań co do pojemności to taki ci na spokojnie wystarczy. Zamykam.
_________________
Nigdy nie podaję dokladnej odpowiedzi, to byłoby zbyt proste. Do niektórych rzeczy tzreba dojść samemu wtedy jest większa satysfakcja
^
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów Prezent dla dziewczyny - jaki prezent? lukaczmarek Co wybrać? 21 2010-09-06, 09:57
Brak nowych postów Jaki laptop wybrać pawcyk Co wybrać? 9 2011-02-01, 19:59
Brak nowych postów jaki net stacjonarny? arsjan Internet 18 2011-02-16, 14:44
Brak nowych postów Dysk zewnętrzny jaki jest najlepszej ... Sorvino Hardware 3 2013-01-31, 16:04
Brak nowych postów Jaki box (program) zakupić? beeniek BB5 1 2013-12-27, 15:46