PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > Lagerzy w sieci!


Lagerzy w sieci!

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Komputery » Hardware » Lagerzy w sieci!
Przesunięty przez: szczuru
2010-01-11, 11:36
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
ainsztajn13 
Nowicjusz


Telefon: k300i
Operator: Heyah
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 13
Wysłany: 2006-01-17, 18:40   Lagerzy w sieci!

To pytanie które zaraz zadam kieruje do specjalistów od gry w sieci.
powiedzcie mi odczego zależą lagi i deelaye.
mam radiówke 256 kb/s i 500 metrów do anteny głównej i niezły sprzet tzn.kompa.


i z każym jak gram przez neta mam lagi........

popocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chodzi mi szcególnie o gre w FIFA 2006
^
 
     
AdSense


szczuru 
VIP
eŁDeZet Ma(j)ster



Telefon: Samsung i9070
Operator: Play
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 14 Cze 2004
Posty: 966
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-01-17, 19:23   

Zalerzy np od obciążenia głównego serwera (iloś graczy itp), ale także od innych graczy, którzy mają słabsze łącze (opóźniają przez to innych).
_________________
by szczuruŸŸ 2015
^
 
 
 
     
bamc 
Wie co mówi


Telefon: komórkowy
Operator: Plus
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lip 2004
Posty: 415
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-01-17, 21:12   

bo radiówka nie jest do gier ... to zbyt kiepskie jakosciowo polaczenie z netem !!
^
 
 
     
POLI
Nowicjusz


Telefon: k300i
Operator: Heyah
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 12
Wysłany: 2006-01-20, 16:29   

a czy zmian z 256 kb/s na 512 kb/s przyniesie dużą różnice. czy dac sobie spokuj z grą przez neta na radiówce??
^
 
     
bamc 
Wie co mówi


Telefon: komórkowy
Operator: Plus
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lip 2004
Posty: 415
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-01-20, 22:47   

na radiówce sobie nie pograsz ... takie opinie słyszałem bo to głubi pakiety bo to ..
^
 
 
     
xury 
VIP



Telefon: N95, 6230i
Operator: Era
Pomógł: 93 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Wrz 2005
Posty: 1714
Skąd: z War cholandii
Wysłany: 2006-01-20, 23:41   

Nie wiem o co chodzi z tym 256 kbs. Wi-fi typu b to 11 Mbps a typu g to 56 Mbps. Jeśli grasz w LANie i masz dobrą antenkę to możesz osiągnąć dobre parametry połączenia, a 256kbps to pewnie twoje polączenie z WANem i tam to już może być gorzej, bo pewnie masz kiepski upload tak jak ja.
^
 
     
DjKwaku 
Nowicjusz


Telefon: S. C65
Operator: Plus
Wiek: 30
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 13
Skąd: Piekary
Wysłany: 2006-02-10, 15:23   

bamc, hmmm radiowka nie jest do gier ? :> a no mylisz sie :) sam mialem kiedys radiowke i mozna na tym grac bez problemow :)
np ping do glownego serwera ( fimry od ktorej mailem neta ) wynosil od 1-6 ! ns !!
do innych kompow 1-10 ns !!

ping na wp 30-50 ns !

jezeli chodzi o ilosc utraconych pakietow to tez zadko kiedy sie trafialy :)
tym bardziej ze ainsztajn13, ma tak blisko do anteny wiec ping i pakiety powinny utrzymywac sie w normie zalezy co to za firma :) ile zainwesotwala w te nadajniki

a lagi no hmmm glownie to zalezy od obciazenia serwera najczestrza przyczyna lagow jest sam serwer tzn jest za slaby ! i to najczesciej nie chodzi o lacze tylko o sama maszyne .. bo lacze do wiekszosci gier naprawde nie musi byc duze !
_________________
masz Siemensa ?
zapraszam
www.siemensy.pl
^
 
 
     
bamc 
Wie co mówi


Telefon: komórkowy
Operator: Plus
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lip 2004
Posty: 415
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-02-10, 18:09   

DjKwaku, to niech Ci zacznie snieg padac ... to nawet na kurnik.pl z takim lagiem nie wejdziesz!
^
 
 
     
xury 
VIP



Telefon: N95, 6230i
Operator: Era
Pomógł: 93 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Wrz 2005
Posty: 1714
Skąd: z War cholandii
Wysłany: 2006-02-11, 11:50   

bamc, u mnie śnieg może padać, wiatr wiać a necik śmiga elegancko, i gtam sobie w sieci na czym chcę a prędkość z wanem mam 200kbp/s. Zależy poprostu od tego jaki koto ma serwer. Mój kolega od którego mam neta ma serwerek na Suse i programik zarządzający siecią LMS i łącze SDI 2,5 MB, a podłączonych do sieci jest ok 30 komputerów. I nigdy nie ma problemów z jakością połączenia nawet do 1,5 km. Po prostu zależy jak kto ma skonfigurowaną sieć wirless.
^
 
     
tuning_gsm 
Starszy Użytkownik
i nie tylko.



Telefon: 5510
Operator: Heyah
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Kwi 2005
Posty: 223
Skąd: ok/Cieszyn
Wysłany: 2006-02-11, 12:02   

jesli mowicie ze snieg na antenie albo lód na niej przeszkadza w odbiorze to sie gruuuubo mylicie!!! To nie jest iazka swiatła zeby sie na niej gubila albo rozpraszała!!

Sam mam antene do nadajnika jakies 4-8 km (moze wiecej, nie widze jej :) ) i nie mam czegos takiego ze jak antene odsnieze to mi lepiej chodzi.

To nie te czasy :)

Ale pakiety gubie i to wina ewidentna usługodawcy bo rano mam ok, popołudniami masakra a wieczorami znowu ok. I jak z takim umowe rozwiazac?...
_________________
Gość
Be Strong ! => like a Warka
:)
____________________________________
Wszystko jest do zrobienia! - czasem trzeba po prostu wziąść cięższy młotek!
^
 
 
     
DjKwaku 
Nowicjusz


Telefon: S. C65
Operator: Plus
Wiek: 30
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 13
Skąd: Piekary
Wysłany: 2006-02-12, 09:38   

bamc, a zle mowisz :) mialem radiowke przez rok czasu burza snieg wichury itd a necik byl i wsio bylo w normie
_________________
masz Siemensa ?
zapraszam
www.siemensy.pl
^
 
 
     
bamc 
Wie co mówi


Telefon: komórkowy
Operator: Plus
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lip 2004
Posty: 415
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-02-15, 19:12   

no ja wypowiadam sie na podstawie opini znajomych i kumpli ze sceny q3 :]
^
 
 
     
wiewioor_gsm 
Nowicjusz



Telefon: N6230
Operator: Plus
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-02-15, 21:39   

Co do tematu

ainsztajn13 napisał/a:
i z każym jak gram przez neta mam lagi........


Prawdopodobnie twój dostawca zablokował tzw. porty. Skontaktuj się z nim, może odblokuje...
^
 
 
     
-=TOMA=- 
Starszy Użytkownik
N-box user



Telefon: Nokia 3310
Operator: Orange
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 173
Skąd: Bełżyce
Wysłany: 2006-04-07, 21:25   

bamc napisał/a:
DjKwaku, to niech Ci zacznie snieg padac ... to nawet na kurnik.pl z takim lagiem nie wejdziesz!


Bamc troche cos nie do informowany jestes :P

Anteny dzialaja na czestotliowsci kilku GHz i nie zakloca ich nawet burza, a co dopiero snieg....

Sam mam radiowke [tzn z mojego osiedla na drugie gdzie jest server, sygnal jest przekazywany poprzezs antene] i to niestety o V = 64kb/s . Jestem w klanie i gram po sieci w Delta force: BHD i laga wcale niemam duzego! jeszce nikt mnie nie wyzywal od lagow. duzo zalezy od servera na ktorym stoi Host gry.
To ze ktos ma radiowke to nie zasada ze musi miec laga!!!
A jesli chodzi o lagi to BHD ma chyba najwieksze lagi ze wszystkich gier [pod tym wzgl. jest niedopracowana, ale frajda za to z gry nieziemska] bo siegaja od 100ms do 300ms a nawet ponad
_________________
Nie liczy się wiek, liczą się umiejętności...
^
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów Dane zamista nazwy sieci i problem z ... trixa Sony Ericsson 2 2009-08-15, 13:58
Brak nowych postów K550i brak zasięgu sieci EMEK Sony Ericsson 9 2009-08-21, 08:57
Brak nowych postów Blokowanie telefonu w sieci MAX Sieci Komórkowe 0 2010-04-08, 18:44
Brak nowych postów Awaria w sieci plus DzioDzio Sieci Komórkowe 2 2011-01-08, 18:40
Brak nowych postów Nowa Heyah 1000 smsow do wszystkich s... kmonika Sieci Komórkowe 0 2011-07-20, 15:07