PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > Windows nie widzi CD-ROMu


Windows nie widzi CD-ROMu

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Komputery » Hardware » Windows nie widzi CD-ROMu
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
WhiteFang 
Użytkownik



Telefon: N3310
Operator: Plus
Wiek: 32
Dołączył: 14 Sie 2004
Posty: 89
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2004-09-26, 11:57   Windows nie widzi CD-ROMu

Witam. Mam taki problem. Chcielismy ponagrywac troche mp3 u mojej nazeczonej, ale ze ona ma kiepska (zintegrowana) karte dzwiekowo, to przyniaslem swoja (SB Live). Od tamtej pory Windows (98) nie widzi CD-ROMu. Jak dopalam kompa z dyskietki startowej, to CD-ROM jest. Nawet zainstalowalem nakladke Windowsa z tego CDka, ale jak juz Windows sie odpalil, to DC-ROMu nadal nie widzial. Probowalem z dwoma CD-ROMmami i ciagle to samo :(
_________________
WiLQ jest fajny :)
^
 
 
     
AdSense


Wing_Z 
Użytkownik



Telefon: RM-320
Operator: Orange
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 28 Sie 2004
Posty: 111
Skąd: Zambrów
Wysłany: 2004-09-26, 18:57   

zainstaluj sterowniki aspi i sterowniki od płyty głównej
^
 
 
     
logos2000 
VIP
technik informatyk



Telefon: 3110c
Operator: Heyah
Pomógł: 59 razy
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lip 2004
Posty: 2796
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2004-09-26, 20:51   

WhiteFang, wyłacz obsługe karty dźwiękowej z płyty głownej...
_________________
Darmowe doładowania komorek na karte - blue.pl
^
 
     
narvany 
Wie co mówi
[WamPiRzaStY]



Telefon: E72
Operator: Orange
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Wrz 2004
Posty: 391
Skąd: Polska
Wysłany: 2004-09-28, 02:25   

A ja proponuje Ci dodac sterowniki do confiig.sys , na poczatek najlepiej jakies atapicd.sys , a do autoexeca, oczywiscie mscdex.exe , i założe sie ze gdy zobaczy cd-ka w dosie to i Winda go obaczy :) bez problemu.... a jesli nie to stawiam na to ze twoja pani, ma neo i zainstalowane sterowniki wanadoo, od neo, wtedy musisz usunac stery od wanadoo (najlepiej uninstal i wywalic z rejestru regeditem a, dopiero zainstalowac cd-ka, a potem zamiast wanadoo , zwykle raspppoee :) i bedzie everything good :)
_________________
Profesjonalne systemy zabezpieczeń
^
 
 
     
logos2000 
VIP
technik informatyk



Telefon: 3110c
Operator: Heyah
Pomógł: 59 razy
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lip 2004
Posty: 2796
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2004-09-28, 05:52   

narvany, puknij sie. autoexec w XP??
WhiteFang, zrobiłeś już to czy nie? informuj nas na bierząco!!
_________________
Darmowe doładowania komorek na karte - blue.pl
^
 
     
n0rbi666 
Wie co mówi



Telefon: S65
Operator: Plus
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 382
Skąd: Krakow
Wysłany: 2004-09-28, 10:42   

logos2000, puknij sie i czytaj dokladnie posty :P
Cytat:
Windows (98)

a ja jeszcze zaproponuje wejscie w trybie awaryjnym i zobaczenie czy tam w menadzerze urzadzen czegos nie ma, instalacje sterow od plyty glownej, aspi, motyw ze sterami dosowymi niezbyt mi sie podoba ale ostatecznie przejdzie :)
_________________
I am the Left Hand of Darkness
I am the Right Hand of Light
I am the Lurker of the Twilight
I am the Mist of the Dawn
^
 
     
SERWIS_GSM 
Expert
Suzuki Team


Pomógł: 12 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1211
Skąd: Z pracy
Wysłany: 2004-09-28, 11:07   

n0rbi666,
spokojnie i bez pukania
_________________
Nigdy nie podaję dokladnej odpowiedzi, to byłoby zbyt proste. Do niektórych rzeczy tzreba dojść samemu wtedy jest większa satysfakcja
^
 
 
     
WhiteFang 
Użytkownik



Telefon: N3310
Operator: Plus
Wiek: 32
Dołączył: 14 Sie 2004
Posty: 89
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2004-09-28, 12:13   

logos2000, a mozesz powiedziec jak ;)
narvany, Ona nie ma NEO.

Narazie Ona ma w domu remont, wiec nie mam jak sie tym pobawic bo komp stoi gdzies za meblami, ale przypomnialo mi sie jeszcze jedno.

Jak juz CD-ROM przestal dzialac, zagladnalem w Menager Uzadzen (ale nie w awaryjnym) i byl jakis konflikt przy zakladce "Oblsuga procesora" - błąd przerwania 24
_________________
WiLQ jest fajny :)
^
 
 
     
n0rbi666 
Wie co mówi



Telefon: S65
Operator: Plus
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 382
Skąd: Krakow
Wysłany: 2004-09-28, 12:15   

SERWIS_GSM, jestem spokojny a pukac ja nie zaczalem ;)

[ Dodano: 2004-09-28, 13:16 ]
WhiteFang, a jak wyciagniesz tego live! to dziala cd czy nie ?
_________________
I am the Left Hand of Darkness
I am the Right Hand of Light
I am the Lurker of the Twilight
I am the Mist of the Dawn
^
 
     
logos2000 
VIP
technik informatyk



Telefon: 3110c
Operator: Heyah
Pomógł: 59 razy
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lip 2004
Posty: 2796
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2004-09-28, 13:57   

dobra sorry, moja wina, moja bardzo wielka wina.... :|
WhiteFang, a teraz w awaryjnym sa jakies konflikty przerywań??
win 98 bierze info o sprzecie z biosu, czy przy starcie kompa wykrywa cd-rom??
_________________
Darmowe doładowania komorek na karte - blue.pl
^
 
     
WhiteFang 
Użytkownik



Telefon: N3310
Operator: Plus
Wiek: 32
Dołączył: 14 Sie 2004
Posty: 89
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2004-09-28, 14:01   

A i zapomnialem o jeszcze jednym Wam powiedziec ;/ Po ponowbym odpaleniu kompa tej zakladki "Obsluga procesora" w menagerze zadan juz nie bylo ;/

logos2000, przy starcie normalnie go wykrywa --> IDE-1 Master
_________________
WiLQ jest fajny :)
^
 
 
     
PluCiorX 
Starszy Użytkownik
L4 Enginieere



Telefon: rm-159
Operator: Vodafone
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2004
Posty: 137
Skąd: MPRC-CREWE
Wysłany: 2004-10-10, 17:42   

zdarza sie czasem ze c-rom poprostu znika miałem takie przypadki ale pomogl mi jak zawsze format C: ( fajnie sie to robi na nie swoim kompie :] )
_________________
< bb5 Killer >
^
 
 
     
WhiteFang 
Użytkownik



Telefon: N3310
Operator: Plus
Wiek: 32
Dołączył: 14 Sie 2004
Posty: 89
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2004-10-12, 14:34   

Cytat:
fajnie sie to robi na nie swoim kompie

No wlasnie... a ona nie ma do tego swojego kompa zadnych sterownikow ;/ Kiedys ktos jej sciagal wszystko z neta, i gdzies posiala plytke z tym ;p
Tak czy siak zanim zrobie jej format c, sproboje tego wszystkiego, co tu ludzie napisali - tylko pierw musze poczekac az sie u niej w domu remont skonczy;)
_________________
WiLQ jest fajny :)
^
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów phoenix nie widzi zainstalowanej pacz... padiuka BB5 1 2010-08-30, 18:47
Brak nowych postów tani telefon z windows mobile maciekb Co wybrać? 4 2011-01-25, 21:26
Brak nowych postów SAMSUNG S8300 nie widzi kartu pamięci!!! kasiaikuba5 Samsung 1 2012-01-27, 23:26
Brak nowych postów Windows Phone NOKIA marekn93 Ginger 8 2012-07-01, 12:17
Brak nowych postów Sony xperia Sola vs HTC 8S Windows Ph... dawcu Co wybrać? 3 2013-02-11, 18:45