PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > Początki

Początki

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Nokia » DCT-3 » [DCT3] Modyfikacje HW i SW » NokiX » Programowanie » Początki
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość

TaBaSsCcOo 
Nowicjusz

Telefon: nokia 3310
Operator: Plus
Wysłany: 2006-12-26, 09:10   Początki

Cześć witam jestem nowy i do tego amator w tych sprawach ale spokojnie pokolei.

Interesuje się programowaniem i znam podstawy od jakiegos czasu interesuję się również telefonami komórkowymi i chciałbym sie nimi tez troche "pobawić" gdzie znajde jakiś tutorial dotyczący programowania w NokiXie? Albo jakiś poradnik co? Oczywiście w języku polskim. Albo wogóle jeśli ktoś ma to niech poda jakieś ciekawe linki do stron o takiej właśnie tematyce

pozdrawiam :mrgreen: :cool: [/i]

AdSense

bobek_wb 
Starszy Użytkownik

Telefon: DCT-3
Operator: Era
Wysłany: 2006-12-26, 10:34   

Witam!

Do pisania pod NokiX'a wystarczy ci znajomość C. (Jeśli chodzi o gry, aplikacje itp.)
Na poczatek wejdz na stronke NokiX'a (http://nokix.pasjagsm.pl) i sciagnij sobie SDK jak i samego NokiX'a i wszyskie pozostałe zeczy które tam są jak np. skrypty i ich źródła (te będą szczegulnie przydatne, wiele z nich można się nauczyć).
Wejdz również na dokumentacje SDK (http://nokix.pasjagsm.pl/.../intro-txt.html) tam jest zawarte prawie wszystko czego potrzebujesz do napisania aplikacji czy gry wszystkie funkcje itp. niestety po angielsku, polskiej wersji nie znajdziesz.
To by było na tyle, wrazie czego pisz, a napewno Ci pomożemy.
A teraz czekamy na twoje skrypty :)
^

TaBaSsCcOo 
Nowicjusz

Wysłany: 2006-12-26, 11:26   

fajnie wielkie dzięki dobra to ja mam kilka pytan od razu i faktow przy okazji :mrgreen:
No to pokolei:
1. Zeby wgrać softa na telefon to o ile sie nie myle potrzebny jest jakiś kabel tak? Jaki to kable gdzoe go dostane i za ile?
2. Ja skrypty z checią swoje będę zamieszczał ale szybko to raczej nie nastąpi bo jestem w wojsku :???: