PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > [gra] CyberPet 1.6


[gra] CyberPet 1.6

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Nokia » DCT-3 » [DCT3] Modyfikacje HW i SW » NokiX » Gotowe aplikacje » [gra] CyberPet 1.6
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
_Brutus 
Moderator
dragon podśmiechujek



Telefon: Samsung Ace II
Operator: Plus
Pomógł: 49 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-08-01, 12:12   [gra] CyberPet 1.6

Witam przedstawiam swoje dziecko: CyberPet

Starałem się jak najbardziej oddać [i]realizm[/b] peta. Czesem nie zje, bo nie będzie miał ochoty (trzeba go skarcić), punkty miłości czasami polecą 1/h, czasem 3/h, a czasem 1 na 3 godziny.

Oczywiście do gry potrzebny ustawiony zegar.

Po lewej ikony kolejno od góry:
- życie
- miłość
- jedzenie (czym większe, tym mniej głodny pet)
- zachowanie (jak każdy zwierzak, czasem się nie słucha, więc go trzeba pokrzyczeć)

Kilka porad:
- czasem po jedzeniu, pet może mnieć wypadek, czyli, np. zrobi siusiu ;] trzeba go umyć
- peta trzeba czasem leczyć (o chorobie dowiecie się z napisu po prawej);
- gdy pet jest chory, szybko lecą punkty życia
- czasem pet choć będzie głodny, nie będzie chciał jeść, trzeba go skarcić
itd, itp, reszty doszukajcie się sami ;]

Jak macie jakieś animacje z tym pieskiem w grze, to przyślijcie na PW, albo zamieśćcie tutaj, bo ja ich sam nie rysowałem, tylko przerabiałem ;P.

No i w końcu można normalnie grać :D

Te najrózniejsze dodatki jest trudniej zrobić niż myślałem, ale się staram ;] trwają prace nad nazywaniem peta, statystykami (waga, wiek, wielkość) i roznymi rodzajami jedzenia, zabaw itp. Ciężko jest, ale jest dobrze :P Na razie działająca wersja bez bajerów.

Pozdro

Wielkie Dzięki Dla Kolegi Cieszak Za Nieocenioną Pomoc!



Gra znajduje się pod tym linkiem:
Kod:
www.projektyludzi.republika.pl/pliki/cyberpet.rar
Ostatnio zmieniony przez bubek3 2006-08-18, 17:32, w całości zmieniany 4 razy  
^
 
  Skype
     
AdSense


h3xbox 
Użytkownik


Telefon: k700i,33xx
Operator: Era
Wiek: 24
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 91
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2006-08-01, 12:36   

Już w fonie. Nokia 3310. Działa bez poblemów. Gierka super gratuluję! Sporo ostatnio wychodzi nowych skryptów i fajnie.
^
 
 
     
Ignus 
Nowicjusz



Telefon: 3310/5510
Operator: Era
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 48
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-08-01, 12:51   

Już przetestowane, gierka działa bez zarzutu. Nawet fajna, tylko wiecej opcji by się przydało, tak jak w oryginalnym Tamagotchi :D Ładne graficzki tak w ogóle porobiłeś, gratulacje 8) Tak leży se teraz ten pies i niestety nie mogę go do zgonu doprowadzić, twardy jest. 23 gry już ogólnie mam w sofcie, do czego to doszło... :)

Edit: Sorry za podobny post ale jak pisałem to jeszcze nie było tego wyżej ^^
Ostatnio zmieniony przez Ignus 2006-08-01, 12:55, w całości zmieniany 1 raz  
^
 
 
     
_Brutus 
Moderator
dragon podśmiechujek



Telefon: Samsung Ace II
Operator: Plus
Pomógł: 49 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-08-01, 15:30   

Cytat:
niestety nie mogę go do zgonu doprowadzić


Poczekaj tak z noc albo i więcej, i nie karm go ;] to może padnie. Nie wiem, czy dobrze dobrałem spadek punktów.

Więcej opcji? Np. jakie, bo nie mam żadnego tamagochi ;P
^
 
  Skype
     
h3xbox 
Użytkownik


Telefon: k700i,33xx
Operator: Era
Wiek: 24
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 91
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2006-08-01, 17:03   

ja bym jeszcze proponował dodać jakieś dzwięki i urozmaicić animację pieska. np. jak sie go skarci to przestaje machać ogonem itp. A w przyszłości może dodać inne zwierzaki?
^
 
 
     
Ignus 
Nowicjusz



Telefon: 3310/5510
Operator: Era
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 48
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-08-01, 17:04   

Hmmm może napisze to co było w jajkach :) (tych nowszych ;p)

- różne jedzonka
- możliwość nazwania besti
- kilka więcej stworzonek do wyboru (ale to by się wiązało z robieniem nowych grafik)
- różne rodzaje zabaw po których przechodziło się do mini gierek (miałem gre w kosza między innymi :D)
- pokazywanie wieku, wagi, wielkości
- w miare jak zwierzak będzie rósł to grafika powinna się powiększać
- jakieś dodatkowe bajerki typu wyjście na spacer, no nie wiem co tam jeszcze może być...

Ale to tylko sugestie ^^ Priorytetem jest to żeby zwierzak nie zdychał jak się koma wyłączy, ale to wkońcu ktoś ci w tym pomoże pewno :wink:
^
 
 
     
seba123 
Expert
=)



Telefon: SE W810
Operator: Orange
Pomógł: 66 razy
Wiek: 25
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 1327
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-08-01, 20:22   

Ok wszystko git ale jak ci mamy pomóc jak nie ma źródeł??
_________________
pobierz
^
 
  Skype
     
cieszak 
Starszy Użytkownik
100% Cieszaka



Telefon: HTC HD7
Operator: Orange
Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Mar 2005
Posty: 247
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2006-08-01, 21:39   

_Brutus napisał/a:
PS: Jeśli ktoś może poprawić opis gry w skrypcie, to bardzo proszę, bo mój angielski trochę kuleje.

Mój też nie do końca poprawny ale poprawiłem kilka w cyberpet_ppm.txt. Co do opisu to wydaje mi sie poprawny, poza: first version, not complite (ma być not complete). A co znaczy "reaming"? bo nie znalazłem w słowniku.

Jeszcze co do gry: przydał by sie opis do klawiszy, bo znalazłem sposób na uśmiercenie zwierzaka:D, zaraz po narodzinach 5 razy wcisnąć "1" :D

i sugestia: komunikat "Piesek umarł..." można by pokazać za pomocą wbudowanej funkcji:
Kod:
display_msg(DMI_INFORMATION, str_pet_dead);



Gratulacje pomysłu :) i wytrwałości, bo to troche pracy w tym musiało być.

Pozdrawiam

cyberpet_ppm.zip
Pobierz Plik ściągnięto 333 raz(y) 822 Bajtów

_________________
http://cieszak.eu
CrystalCode Studio - aplikacje, strony www, urządzenia elektroniczne, pomoc techniczna, konsultacje
^
 
 
  Skype
     
_Brutus 
Moderator
dragon podśmiechujek



Telefon: Samsung Ace II
Operator: Plus
Pomógł: 49 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-08-01, 23:36   

Dzięki koledze Cieszak znaleziono rozwiązanie jak nie zabijać peta po wyłączeniu telefonu ;] niedługo wersje działająca (może już jutro).

No faktycznie, zapomniałem podać skrótów:
1-Nakarm
2-Umyj
3-Wylecz
4-Baw się
5-Skarć

Wszelkie podpowiedzi postaram się rozpatrzyć pozytywnie. Zobaczę co da się zrobić ;]

Wiadomość "Piesek umarł..." pokazuje tak
Kod:
send_message(MSG_DISPLAY_MESSAGE|MSG_2P,DMI_CUSTOM,str_pet_dead);


Jest to działanie celowe, ponieważ taką wiadomość trzeba ręcznie wyłączyć
Kod:
send_message(MSG_CLOSE_DISPLAY_MESSAGE);


Na razie jest to nie potrzebne, ale później chyba tego użyję (mam zamiar ;)

Pozdro.
^
 
  Skype
     
grzesiek1711 
Starszyzna
heh 3x P????Team :P



Telefon: 3310+6600
Operator: Plus
Pomógł: 14 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sie 2004
Posty: 632
Skąd: prawie Koszalin
Wysłany: 2006-08-02, 16:28   

a ja bym proponawał zmienić pieska, na jakiegoś dziwoląga :) i byłaby to maskotka PasjaGSM, tylko trzeba by go jakoś nazwać :)

Ogólnie projekt długo rozwijany...(już dawno była mowa o tamagoczi) no i proszę bardzo...jeszcze tylko zeby zwierzak się nie restartował z telefonem i będzie super :)
_________________
Moja historia: Się męcz C25, Se dżem MC930, Nokia 3310,Nokia 3510i, Nokia 3650, Nokia 6600+Nokia 3310
a na pare dni były też 3210,3330, 5210, 3410, 6210, tak czy siak NOKIA RLZ :D
^
 
 
     
seba123 
Expert
=)



Telefon: SE W810
Operator: Orange
Pomógł: 66 razy
Wiek: 25
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 1327
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-08-02, 19:53   

A więc tak jak pisałem ci na PW nie działa:
- Nie ma opcji imienia zwierzaka
- W opisie jest nadal wersja 0.50
- Czasami po ponownym uruchomieniu telefonu po wzięciu opcji Oglądaj telefon się zawiesza

Pozdro i dzięki :D
^
 
  Skype
     
_Brutus 
Moderator
dragon podśmiechujek



Telefon: Samsung Ace II
Operator: Plus
Pomógł: 49 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-08-03, 18:25   

seba123 napisał/a:
Czasami po ponownym uruchomieniu telefonu po wzięciu opcji Oglądaj telefon się zawiesza


Wiem, już to chyba poprawiłem, ale jeszcze nie dam, bo dodaje nową opcję (statystyki). Nie wiem jakie jeszcze wartości dobrać do rośnięcia bestii (centymetr na ile czasu i kilogram na jaki czas). No i menu mi się sypie, ale z tym sobie poradze. Powiedzcie mi jak ma rosnąć zwierz. To będzie wspólna praca.

seba123 napisał/a:
- Nie ma opcji imienia zwierzaka

A gdzieś pisało, że jest? Powiedziałem, że to spróbuje zrobić, ale jeszcze nie teraz.

Cytat:
- W opisie jest nadal wersja 0.50

To sobie zmień w cyberpet_ppm... Nie zwracam uwagi na takie drobnostki, są większe błędy do poprawienia...
^
 
  Skype
     
EMEK 
PasjaTeam
Mały Kombinatorek


Telefon: Nokia N95
Operator: Plus
Pomógł: 215 razy
Wiek: 30
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 3387
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-08-07, 01:03   

znany już nam problemik ze skryptów cieszaka i tutaj występuje
_________________
    Gość, pracownik Serwisu Samsung oferuje:
  • Naprawy elektroniczne (także w samochodach)
  • Serwis/Doradztwo Informatyczne
  • Doradztwo przy zakupie sprzętu
  • Szkolenia elektroniczno/informatyczne
Pozdrawiam EMEK
^
 
  Skype
     
mrugaczek 
Wie co mówi
ale czy naprawde ??



Telefon: DCT3 i 4
Operator: Orange
Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków
Ostrzeżeń:
 5/5/6
Wysłany: 2006-08-07, 11:13   

EMEK, chodzi ci oto że gra nie chce wejść na nowym NokiX, bo próbowałem ją dodać i nic błąd mianowicie taki.
Kod:
# Processing: cyberpet.nrx
## CYBERPET BY _BRUTUS ######################
#                                           #
# I will add CyberPet game to your phone... #
#                                           #
# I adding all things, we need...           #
#                                           #
# I adding game code to flash...            #
# ERROR: TFSSIZE: Unknown object!
#    218 +++    fail func": Unknown object!"
#    284 +++ tfssize=locate("tfssize")
# Error 4 running "F:\Michał\Do fona\Nowy NokiX\NokiX\scripts\LOCATE.rx", line 218: Program interrupted

# ERROR: Script failure!
_________________
Gość popatrz na moją Sygnaturkę http://img469.imageshack....ygmaras2ov8.jpg THX dla MaVer
^
 
 
     
bercik12345 
Starszyzna
prawie jak moderator



Telefon: 3310&5110
Operator: Orange
Pomógł: 13 razy
Wiek: 26
Dołączył: 15 Paź 2004
Posty: 587
Skąd: polska Katowice
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2006-08-07, 11:24   

może ukróć troche ścieżkę dostępu do skryptu i softu bo : F:\Michał\Do fona\Nowy NokiX\NokiX\scripts\LOCATE.rx
to troche za długie:]
_________________
Moja historia
Eryk T10s -> N 5130 -> N 3510i -> N 3650 -> N N-gage ->6310i->niezniszczalna 3310:D-> obecnie 3100 i coś dużo nowszego

Wprowadzam każdą dct4 w local mode jednym drucikiem :]
^
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów [gra][demo] CyberPet 0.5 _Brutus Gotowe aplikacje 0 2006-07-17, 21:21