PasjaGSM.pl
  Jesteś w: Forum > [GRA] O and X + demo RACE 7str


[GRA] O and X + demo RACE 7str

Forum.PasjaGSM.pl » ...:Sprzęt:... » Nokia » DCT-3 » [DCT3] Modyfikacje HW i SW » NokiX » Gotowe aplikacje » [GRA] O and X + demo RACE 7str
Przesunięty przez: bubek3
2006-02-02, 18:34
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
 
CooBek 
Wie co mówi



Telefon: 12333
Operator: Orange
Pomógł: 4 razy
Wiek: 27
Dołączył: 13 Lis 2004
Posty: 252
Wysłany: 2005-06-07, 21:20   

riger, wersja szczura jest najbardziej optymalna jak na razie :)


--ENGLISH--
riger for now the best is szczuru's version :)
^
 
     
AdSense


yak 
Starszyzna



Telefon: Kilka DCT3
Operator: Vodafone
Pomógł: 20 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Gru 2004
Posty: 774
Skąd: Bochum / Niemcy
Wysłany: 2005-06-08, 09:00   

logos2000, tak, to _msg_watcher.nrx - monitor wiadomosci systemowych - kody klawiszy sa przy wiadomosci 0xC8 (MSG_KEYPRESS). Jesli chodzi o to, zeby uzywac klawiszy jako kursorow zarowno w 5510 jak i w innych modelach to stosuje tam pewien trik. Jakby co to objasnie.


--ENGLISH--
logos2000, yes it's msg_watcher.nrx[b] - monitor of system messages - keypad codes are with [b]0xC8 message (MSG_KEYPRESS). if you want to use buttons as arrows in 5510 and other models you should know one trick... if you want to i will tell you which...
^
 
 
 
     
y37 
Expert
D E I C I D E



Telefon: kilka
Operator: Plus
Pomógł: 17 razy
Wiek: 107
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 1226
Skąd: z nienacka
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2005-06-08, 12:50   

x:
Kod:
004224000024420

o:
Kod:
007A404242025E0

intro:
Kod:
0000000000000000000000F01010F00000000000D0
5050F00000F01010F00000E02020F00000000000B04040B0
000000000010F0000000F01010F00000000000F02020E000
00704040F000000000000000000000000000000000000000
000001010101000000000001010101000001000001000001
010101000000000001000001000000000000010001000101
010100000000000101010100000101010100000000000000
000000000000001F011F011F001D15151F00001B04041B00
001D001F011F011F001F10101F00001715151D0000000000
1F0101001F15151700001715151D00001F15151700001F02
02001F10101F00001715151D000000000000800000008000
000080000000800000008000000080000000800000008000
000080000000800000008000000080000000800000008000
000080000000800000008000000080000000800000008000
00008000AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A8
00AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40
A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800A
A40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A855FAD5FDF
7FAD3FC57FAD5FEF5FAD7FC57FDD4FEF5FED5FE55FEFD06
D5D2C5FE05D2D5D605FAFD46555215FEFD767506FD06D5
D605FAFD46555605FEFD46555615FEFD06F506F506FD7EFD
06D5D2C5FE057E7DFE

(P.S. entery do usunieca zrobilemt ak boniechcialem rozciagac forum)
^
 
     
yak 
Starszyzna



Telefon: Kilka DCT3
Operator: Vodafone
Pomógł: 20 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Gru 2004
Posty: 774
Skąd: Bochum / Niemcy
Wysłany: 2005-06-08, 13:10   

to co wyzej (intro) tylko po kompresji:

Kod:
F60003F01010F0FC000FD05050F00000F01010F00000E02020F0FC0003B04040B0FC000110F0F
E0003F01010F0FC0009F02020E00000704040F0EC00FD01FC00FD01FF0005010000010000FD01
FC000301000001FB000301000100FD01FC00FD01FF00FD01F300231F011F011F001D15151F000
01B04041B00001D001F011F011F001F10101F00001715151DFC00231F0101001F151517000017
15151D00001F15151700001F0202001F10101F00001715151DFB000080FE000080FE000080FE0
00080FE000080FE000080FE000080FE000080FE000080FE000080FE000080FE000080FE000080
FE000080FE000080FE000080FE000080FE000080FE000080FE000080FE007E8000AA40A800AA4
0A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800
AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A800AA40A
855FAD5FDF7FAD3FC57FAD5FEF5FAD7FC57FDD4FEF5FED5FE55FEFD06D5D2C5FE05D2D5D605FA
FD4655522915FEFD767506FD06D5D605FAFD46555605FEFD46555615FEFD06F506F506FD7EFD0
6D5D2C5FE057E7DFE80


nalezy pamietac aby ustawic 1 przy create_bitmap:
create_bitmap(84,48,1,data)

kompresja nie dala moze duzo (dlugosc przed: 504 bajty, po: 433, ratio: 15%) ale zawsze cos, miejsce we flashu trzeba oszczedzac :D


--ENGLISH--
as higher but compressed

you should remember to set create_bitmap to 1:
create_bitmap(84,48,1,data)

compress wasn't very good (lenght before: 504 bites, after: 433, ratio: 15%) but it is sth, we should save free memory :D
^
 
 
 
     
MaximusResetus 
Wie co mówi
Shoot 'Em Up !



Telefon: 55,33,e398
Operator: Era
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lip 2004
Posty: 456
Skąd: Nowy Sącz - okolice
Wysłany: 2005-06-09, 09:12   

Poprawiłem O & X tak ze działa na 55, usunąłem troche zbędnego kodu,ale to nie jest jeszcze wersja ostateczna!!! Musze zmienić te grafiki, bo nawet mi się nie podobają ;) Dodać informacje i może tryb gry z komputerem. I pomysł na menu mam nowy... podobny do orginalnego nokii,ale jednak trochę inny ;)


Robię też inna gierkę... RACE :)
Wyscigi samochodzikami,takie jak były kiedyś na nakich gierkach recznych typu 2000 in 1 itp...
Zdj. ponizej.


--ENGLISH--
i modified my game and it works now on 5510, i delete some useless code but it isn't final version! i must change those graphics because i don't like them ;) also i must add informations and mayby one player game. and i have also new idea for game's menu... similar with nokia's original but a little bit diffrent ;)

i work also on other game... RACE :)
car resing, just like those old games 2000 in 1 you know...
photo below:

demo1.jpg
race by: mr
Plik ściągnięto 25 raz(y) 63,92 KB

o&x.zip
ypikayey
Pobierz Plik ściągnięto 104 raz(y) 3,96 KB

^
 
     
nEMO 
Wie co mówi



Telefon: i900/5610
Operator: Orange
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 314
Skąd: z tąd :]
Wysłany: 2005-06-09, 09:32   

MaximusResetus, łoooo ty tak nie szalej :D hehe super Ci to idzie :] Robisz sam te gry czy ktos Ci w nich pomaga ??

btw. Nadal czekam na zrodla ;)


--ENGLISH--
MaximusResetus, you better stop :D you are doing very good job :] you are write it all by yourself or maybe sb helps you

btw. i'm still waiting for sources ;)
_________________
| www.OmniaBlog.pl |
^
 
 
     
DecK91 
Nowicjusz


Telefon: PhilipsG67
Operator: Orange
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 10
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2005-06-09, 09:41   

Mam pytanie jak ja mam wgrac to do komurki ?? ja mma 3310


--ENGLISH--
i have one question.. how can i write it to my phone? i have 3310
^
 
     
nEMO 
Wie co mówi



Telefon: i900/5610
Operator: Orange
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 314
Skąd: z tąd :]
Wysłany: 2005-06-09, 09:49   

DecK91, musisz zedytowac flasha poprzez NokiXa... nie bede pisal co i jak bo wszystko jest tylko trzeba poszukac :) zapraszam na www.nokix.prv.pl


--ENGLISH--
Deck91 you should patch your flash with nokix... i won't write how because on you have to do is search :) go to www.nokix.prv.pl
_________________
| www.OmniaBlog.pl |
^
 
 
     
szczuru 
VIP
eŁDeZet Ma(j)ster



Telefon: Samsung i9070
Operator: Play
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 14 Cze 2004
Posty: 966
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-06-09, 12:04   

Kolejna Wersja O i X :D

Czejndzlog:
-Zmienione Grafiki na Te on nEMO
-Zamiast:

1 - Start as X
2 - Start as O
C - Quit

PLAYER :

Jest:

1-Graj Jako X
2-Graj Jako O

GRACZ :

Wywalono "C - Quit" bo to chyba oczywisce że (c) Wychodzimy :D I Potwierdzam że Klawiatura na 5510 Sprawuje się świetnie, ale nadal przyciski (1) i (2) działają Podczas Gry.


--ENGLISH--
next version of O and X :D

changelog:
-graphics are changed for nEMO's graphics
-instead of:

1 - start as X
2 - start as O
C - Qiut

PLAYER:

is:

1 - Graj jako X
2 - Graj jako O

GRACZ:

i delete "C - Quit" because it is obvious that "C" is used to quit... i confirm that keybord on 5510works wery good, but keys 1 nad 2 works during the game.
^
 
 
 
     
logos2000 
VIP
technik informatyk



Telefon: 3110c
Operator: Heyah
Pomógł: 59 razy
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lip 2004
Posty: 2796
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2005-06-09, 14:05   

MaximusResetus, może udostępniłbyś już te źródła? jestem naprawde ciekaw jak to wygląda! c+ znam bardzo malutko, zato dość długo pracowałem na TP (z 2 lata temu). ja tam bym chciał aby w noki zagościła gra Battle City (znana z Pegazusów). wątpliwe szanse że sam bym to zrobił. moge oczywiście pomóc jeśli by już sie tego podjął.
życze powodzenia!

[ Dodano: 2005-06-09, 14:35 ]
aha przypomniało mi sie jedno: tetris z madosa! :D

zamieszczam źródło, może ktos "coś" z tym zrobi


--ENGLISH--
MaximusResetus, maybe you can make your sources available? i'm really curious how does it look. i have only basic knowledge of c++, but for 2 years i have been working with TP. it would be cool if someday sb wrore Battle City (known from Pegasus)
i think it is not possible for me to write it but i will help people who will try to do that...
wish you luck!

[ADD]

i attached here sources of tetris from mados.. mayby sb will do sth with it :)

tetris.rar
Pobierz Plik ściągnięto 125 raz(y) 4,16 KB

^
 
     
nEMO 
Wie co mówi



Telefon: i900/5610
Operator: Orange
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 314
Skąd: z tąd :]
Wysłany: 2005-06-09, 15:05   

mados a nokix calkiem inaczej dziala.... ta gre latwiej napisac od nowa niz przerabiac :)
szczuru, to nie moje grafiki tylko od CooBek'a :) ja tylko przerabialem na HEX :]


--ENGLISH--
madoes and nokix have too many differences... it would be easier to wrote this game from zero that modified :) szczuru these graphics aren't mine... they belong to CooBek :) i only write them in HEX :]
_________________
| www.OmniaBlog.pl |
^
 
 
     
CooBek 
Wie co mówi



Telefon: 12333
Operator: Orange
Pomógł: 4 razy
Wiek: 27
Dołączył: 13 Lis 2004
Posty: 252
Wysłany: 2005-06-09, 15:06   

szczuru, zaraz, te grafiki ja rysowalem! ;D ale spoko ;) ja pisze skrypt (jezeli to mozna tak nazwac) ktory wyswietli/narysuje wolna pamiec mcu i ppm :P do tego ostatniego jeszcze nie doszedlem, ale wiem juz jak rysowac :d tylko co to ma wspolnego z grami :d Maximus !!!!! Nie moge sie doczekac Racera! :p
Pozdrawiam


--ENGLISH--
szczuru, wait a second, i drew those graphics! but ok ;) i wrote script (if you can say that) which draw free ppm and mcu space :P i don't know how to do teh last one but i know how to draw :D but does it have sth common with games :D Maximus ! i can't wait Racer :P
regards
^
 
     
pbs 
Starszyzna



Telefon: NOKIA 6610
Operator: Heyah
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2004
Posty: 637
Skąd: Szczebrzeszyn
Wysłany: 2005-06-09, 19:00   

no MaximusResetus, brawa dla Ciebie :) za nowa gierke tylko mam pytanie czy da rade zrobicz zeby byla ona w pionie a nie poziomie ?


--ENGLISH--
MaximusResetus bravo for you :) for this new game, but i have one question: if this game will be in perpendicular, not horizontaly ?
^
 
 
     
szczuru 
VIP
eŁDeZet Ma(j)ster



Telefon: Samsung i9070
Operator: Play
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 14 Cze 2004
Posty: 966
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-06-09, 19:09   

pbs, Nie wybrzydzaj :D Nawet jak by była "po skosie" to chwała mu za to :P


--ENGLISH--
pbs, do not be fussy :D even if this game will be slant it will be ok :P
_________________
by szczuruŸŸ 2015
^
 
 
 
     
pbs 
Starszyzna



Telefon: NOKIA 6610
Operator: Heyah
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2004
Posty: 637
Skąd: Szczebrzeszyn
Wysłany: 2005-06-09, 19:22   

szczuru, nie wybrzydzam tylko sie PYTAM czy da rade


--ENGLISH--
szczuru i'm not fussy, i only asked if he can
^
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Wysłany
Brak nowych postów [demo] Fire y37 Gotowe aplikacje 8 2006-03-17, 04:29
Brak nowych postów [gra][demo] CyberPet 0.5 _Brutus Gotowe aplikacje 0 2006-07-17, 21:21
Brak nowych postów ngage, demo v 3.03 NEM-4 leniu [DCT4] Modyfikacje HW i SW 1 2007-04-20, 17:34
Brak nowych postów Race Driver GRID 3D rafcio_100 Aplikacje 0 2008-06-01, 22:19
Brak nowych postów Race Driver GRID 3D SLU Aplikacje 0 2008-11-28, 21:28